Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آخرین نتایج بدست آمده از نقشه‌های گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل در مسیر چالوس به تهران حاکی از آن است که برخی مقاطع با ترافیک نیمه سنگین روبرو است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بر اساس آخرین نقشه گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حرکت خودرو‌ها در مسیر چالوس به تهران در برخی مقاطع با ترافیک نیمه سنگین همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقشه گرافیکی گویای آن است که در اتوبان کرج به تهران نیز حرکت خودرو‌ها به کندی صورت می‌گیرد و بیشتر مقاطع با ترافیک نیمه سنگین روبرو است.

بر اساس اعلام این سازمان برای عبور از مسیر ۲۰۰ کیلومتری چالوس تا تهران در شرایط بدون ترافیک ۲ ساعت و ۳۲ دقیقه زمان نیاز است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی راه چالوس مسیر پرتردد ترافیک نیمه سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران