Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ، حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی فرد امام جمعه موقت نهران، در کنگره ملی ۳هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: خدمت پدران، مادران و همسران فداکار و فرزندان پرافتخار و اقتدارآفرین انقلاب اسلامی، آزادگان و جانبازان مقام و ملت متدین و ولایتمدار و شهید پرور و دین باور استان قزوین سلام عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: ما در آغاز انقلاب اسلامی با دوره متفاوتی روبرو شدیم، حرکت اول با مدیریت نظام سلطه و مزدوران او در منطقه مثل صدام شکل گرفت که آغاز جنگ گسترده در ۱۲۰۰ کیلومتر از ایران اسلامی بود اقدامی که تمام صاحب نظران بر پیروزی صدام و فروپاشی انقلاب اسلامی اعتراف می‌کردند.
ابوترابی فرد گفت: حرکت دوم با مدیریت و فرماندهی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و حضور ملت ایران و پیش تازی ایثارگران ارتش و سپاه انقلاب و بسیج افتخارآفرین شکل گرفت که این حرکت دوم کاملا تبیین کننده کارنامه و شناسنامه جمهوری اسلامی است.
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: دفاع مقدس اقدام بزرگی برگرفته از آموزه‌های رحمانی بود؛ نظام جمهوری اسلامی از یک نظام دانایی مبتنی بر آموزه‌های وحی، نظریه حکومت قرآنی، با محوریت امام راحل و از فقیه صالح برخوردار بود.
وی عنوان کرد: دفاع مقدس آزمون بزرگ ولایت فقیه و مکتب اسلام برای پیش برد اهداف اسلام بود که ملت ایران به خوبی از عهده آن برآمد.
ابوترابی افزود: دفاع مقدس زمینه حضور اندیشه دینی در مدیریت دینی را فراهم و تثبیت کرد چرا ایران اسلامی که از کمترین ظرفیت‌های نظامی برخوردار بود در برابر ماشین جنگی شرق و غرب پیروز شدند؟
وی ادامه داد: جوانان ایرانی کارایی دلارهای نفتی را ناکارآمد کرد زیرا دفاع مقدس ترجمه دینمداری و مبانی اسلامی بود و عقبه اسلام در دوران دفاع حضور داشت.
امام جمعه موقت تهران گفت: ملتی که از دفاع مقدس دفاع می‌کرد به مبانی انقلابی اعتقاد داشت و پیشوای عادل فقیه صالح مدیر و مدبر این نظریه در دفاع مقدس، اقتدار و ظرفیت و توانایی خود را برای مدیریت کشور و وحدت امت اسلام و پیروزی بر نظام سلطه را ثبیت نمود .
ابوترابی افزود: اقتدار ملت ایران استکبار جهانی را با سوال جدی روبرو نمود و فرماندهانی که این جنگ را مدیریت و هدایت کردند به ارزش های و مبانی نظام از عمق جان باور داشتند و برای رسیدن به آرمان های والای اسلام می‌جنگیدند.
وی تصریح کرد: ملتی که از این جریان قدرتمند حمایت می کنند به اسلام و انقلاب و رهبری او باور داشت.
امام جمعه مدقت تهران ابراز کرد: سربازانی که در این عرصه حضور داشتند رزمندگانی باهمه توان در برابر همه قدرت‌های شیطانی ایستاده بودند و قبل از هر چیز مبانی فکری و اعتقادی خود را به نمایش گذاشته بودند.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی