Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای تکواندوکار استان اصفهان با حضور سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد.

سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان در این نشست اظهار داشت: یادواره شهدای تکواندوکار استان اصفهان سی‌ام بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین کفعمی افزود: برای شناسایی شهدای تکواندوکار استان اصفهان با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارتباط برقرار کرده و با تعامل با هیئت‌های تکواندو شهرستان‌های استان، ۵۷ شهید تکواندوکار استان اصفهان شناسایی شدند که پرونده ۴۲ شهید کامل شده است.

وی ادامه داد: از میان این ۵۷ شهید تکواندوکار، پدر و مادر ۲۵ شهید در قید حیات هستند و ۷ شهید دارای همسر و فرزند هستند. پدر و مادر ۱۱ شهید در قید حیات نیستند و این شهدا مجرد بوده‌اند، اما خواهر یا برادرانشان شناسایی شده‌اند و به کمک آن‌ها پرونده این شهدا تکمیل می‌شود.

سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان با اشاره به همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تکمیل اطلاعات مربوط به شهدای تکواندوکار اصفهان تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم مراسمی در خور شأن این شهدا و خانواده‌های آن‌ها برگزار کنیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان نیز در این نشست گفت: معنویت در حوزه ورزش باید از قله در سایر بخش‌ها تسری یابد و خوشبختانه رئیس فدراسیون تکواندو در این زمینه بینش و درایت خوبی دارد.

وحید رجبی با بیان اینکه یکی از علل به شهادت رسیدن امام حسین (ع) به دست مسلمانان در سال ۶۱ هجری عدم تفهیم حق بود، ادامه داد: رشادت‌های شهدا و فرزندان این سرزمین باید برای نوجوانان و جوانان تبیین شود و اگر این کار را انجام ندهیم، شبهات فراوانی برای جوانان ایجاد می‌شود.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران حاضر در بازی‌های پاراآسیایی اشاره و خاطرنشان کرد: ورزش می‌تواند در بعد فرهنگی بسیار به جامعه ما کمک کند. دیدار مرجان سلحشوری مدال‌آور اصفهانی بازی‌های آسیایی جاکارتا با مادر شهید گیتی نما بسیار تأثیرگذار بود و به الگویی برای جوانان ورزشکار تبدیل شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با اشاره به برنامه این سازمان برای برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان تصریح کرد: متأسفانه شهدای ورزشکار آن‌طور که باید و شاید به جوانان شناسانده نشده‌اند و برگزاری چنین یادواره‌هایی به شناساندن شهدایی مانند شهید حسن غازی و شهید محمد قورچانی بسیار کمک کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم گفت: عدالت محوری سرلوحه امور ائمه اطهار به ویژه امام جعفر صاق (ع) بود و ایشان با همین رویکرد در مقابل حاکمان ظالمِ زمان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد