Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بافق در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بافق با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری به تحلیل جریانات سیاسی آن دوران پرداخت و بر ضرورت پیروی از سیر زندگانی آن حضرت تاکید کرد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی همچنین آغاز امامت امام زمان (عج) را تبریک گفت و به بیان ویژگی‌های دوران انتظار و غیبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مدال آوران جانباز و معلول با مقام معظم رهبری افزود: جوانان برای پیشرفت و پیمودن راه زندگی از قهرمانان جانباز الگو بگیرند.

امام جمعه بافق با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت و استعداد‌های موجود برای مقابله با مشکلات ضروری است خاطر نشان کرد: خلاقیت‌ها و ابتکارات نسل جوان باید به کار گرفته شود.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با گرامیداشت هفته وحدت و تبریک ولادت پیامبر مکرم اسلام به ضرورت این موضوع اشاره کرد و افزود: در این برهه از زمان باید همگان برای ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنند و از اختلاف افکنی بپرهیزیم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام تلاش می‌کنند بین مسلمانان اختلاف و شکاف ایجاد کنند گفت: استکبار جهانی تلاش می کند با حمایت از برخی از پادشاهان سعودی و عربی به تفرقه افکنی بین مسلمانان دامن بزند.

امام جمعه بافق افزود: عربستان سعودی با همدستی استکبار جهانی با تجاوز به کشور مسلمان یمن پرداخته است و از سوی دیگر ادعای خادم الحرمی می‌کند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: آنچه که می‌تواند همه‌ی کشور‌های اسلامی را در برابر قدرت‌های استکبار مقاوم کند وحدت و یکپارچگی اسلامی است.

گرامیداشت آغاز هفته بسیج و تجلیل از خدمات این نهادانقلابی در همه عرصه‌های سازندگی علمی، عمرانی، فرهنگی و آبادانی کشور و تقدیر از قوه قضاییه در زمینه برخورد با مفسدان اقتصادی و ضرورت نظارت بیشتر بر گرانفروشی‌ها و... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه شهرستان بافق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جمع مردم شهرستان دامغان در مصلای امام خمینی(ره) در قالب برنامه سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد. این عملیات هم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توان نیروهای مسلح ما شد و هم نشان اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود.

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • خرسندی ملت‌های مسلمان از عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل