Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@23:15:53 GMT

این زن با خاکستر جسد شوهرش زیورآلات درست کرد !+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۸۴۷

این زن با خاکستر جسد شوهرش زیورآلات درست کرد !+عکس

رکنا: زنی 63 ساله به دلیل عشق به همسرش جسد او را پس از مرگ تبدیل به جواهر کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک زن انگلیسی برای نگه داری از جسد همسرش دست به اقدام عجیبی زد.

خانم بارنت که 63سال سن دارد پس از فوت همسرش جسد او را تحویل یک آزمایشگاه مخصوص داد تا جسد همسرش را تبدیل به یک جواهر گرانقیمت بکنند!

این آزمایشگاه جسد همسر این زن را به خاکستر تبدیل کرد و سپس با فرایند های مختلف خاکستر را به یک جواهر تبدیل و سپس انگشتری زیبا از آن ساخته و تحویل بارنت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس خودنمایی پکفا پیشرفته ترین جنگنده روسیه در آسمان + فیلم محیط‌بان وظیفه شناس همدانی به اعدام محکوم شد ! کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلایی که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: عکس جسد پیرمرد همسرش از مرگ عکس فیلم ایران اعدام رئیس حادثه تهران ارز دختر آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سه همسرکُشی در مشهد

ساعت سه بامداد پانزدهم اردیبهشت با اعلام حادثه قتل زنی با ۲۴ ضربه چاقو توسط همسرش، قاضی صادق صفری بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد به محل وقوع قتل در بلوار خواجه ربیع اعزام شد.

در بررسی ‌ها مشخص شد مردی همسرش را در منزل پدرش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود و خواهر و برادر ۱۶ ساله مقتول نیز توسط این فرد با ضربات چاقو مصدوم شده بودند که اکنون دختر ۱۶ ساله در کما به سر می برد.

این متهم در تحقیقات به قاضی صفری دلیل این اقدام را اختلافات و موضوعات ناموسی اعلام کرد.

همچنین شب جمعه نیز حادثه قتل زنی در منطقه «مهدی آباد» مشهد اعلام و با حضور بازپرس قتل مشخص شد که زن تبعه افغانستانی که ۶ ماهه نیز باردار بود توسط همسر افغانستانی اش خفه شده و به قتل رسیده است، این مرد نیز انگیزه قتل خود را به قاضی، عدم تمکین همسرش اعلام کرد.

در حادثه دیگر در عصر جمعه، پانزدهم اردیبهشت ماه نیز با تماس زنی به اورژانس ۱۱۵ مبنی بر چاقو خوردن همسرش، پرونده جدیدی باز شد و با حضور بازپرش ویژه قتل عمد دادسرای مشهد در منزل این فرد در بلوار کشاورز، همسر صیغه ای مقتول مدعی شد که شوهرش با جراحت ضربات متعدد چاقو وارد خانه شده بود.

در تحقیقات قاضی صفری مشخص شد که ضربات چاقو به قلب و ریه مقتول در داخل منزل وارد شده و هیچ آثاری از خون در مسیر پله ها و غیره وجود نداشت، همچنین طبق گفته همسایگان شب گذشته نیز دعوای شدیدی بین این زن و شوهر رخ داده بود، لذا همسر این فرد نیز دستگیر شد که تاکنون به قتل اعتراف نکرده است.

تحقیقات بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد برای تکمیل پرونده های این سه قتل ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی (فیلم)
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • تصاویر لحظه فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی | ویدئو
  • فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی + فیلم
  • قیمت سکه امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • عدم الزام فعالان حوزه طلا به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی