Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:05:08 GMT

مقاومت فلسطین هیمنه اسرائیل غاصب را درهم کوبید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۸۶۱

مقاومت فلسطین هیمنه اسرائیل غاصب را درهم کوبید

قم- ایرنا - خطیب جمعه قم گفت: مقاومت فلسطینیان با شلیک صدها موشک، شکست سنگینی بر اسرائیل غاصب تحمیل کرد و هیمنه این رژیم را در هم کوبید که پس لرزه های آن استعفای وزیر جنگ صهیونیست ها بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی درسخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قم در مصلای قدس این شهر، افزود: این مساله نشان داد که روزگار بزن در رو تمام شده است و طبق پیش بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اسرائیل غاصب 25 سال آینده را نخواهد دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تمدن غربی، پایه های فکری خود را از دست داده و رو به افول است ، اظهار داشت: امروز مکتب انقلابی اسلام در مواجهه با نظام سلطه بین المللی به گمشده انسان های معاصر تبدیل شده است که گرایش به آن در حال گسترش می باشد.
وی، آمریکا را نماد تمدن غربی دانست و گفت: در آمریکا تمام مولفه های افول، مشخص شده است و شاهدیم که لیبرال دموکراسی جذابیت خود را از دست داده و انسان را در سراشیبی سقوط و بحران هویت رها کرده است.
خطیب جمعه قم اظهار داشت: انسان غربی که دربحران هویت دست به گریبان می باشد و در جستجوی مکتبی است که علم و ایمان را بر پایه احیای فطرت و معنویت در دنیا برپا کند و این چیزی جز مکتب اهل بیت(ع) نیست.
آیت الله سعیدی با اشاره به مولفه های افول آمریکا گفت: ظلم، جنایت و استعمار ، کم شدن معنویت به ویژه در میان خانواده ها از جمله نشانه های افول لیبرال دموکراسی و آمریکاست که موجب رشد تصاعدی گرایش به اسلام و معنویت در غرب شده است .
وی با اشاره به نامه های رهبری معظم انقلاب به جوانان غربی افزود: به طور قطع انقلاب اسلامی کهتوانسته اسلام را به عنوان نسخه درمان و رهایی انسان از استعمار و استکبار مطرح کند و در دهه اول انقلاب موفق به نابودی مارکسیسم شد در دهه چهار و پنجم انقلاب اسلامی این نظام قادر است ، پایه نظریه لیبرال دموکراسی غرب را در هم شکسته و به نابودی بکشاند.
خطیب جمعه قم، قرن آینده را قرن اسلام ناب محمدی(ص) و حاکمیت مصلحی جهانی به رهبری امام زمان(عج) دانست و گفت: ولایت فقیه در عصر غیبت گامی برای احیای اسلام ناب و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) است به همین دلیل باید شاخص های آن بازخوانی شود.
آیت الله سعیدی، تشیع را امتداد راستین اسلام رسول خدا(ص) و متعلق به کل مسلمانان دانست و اظهار داشت: اسلام ناب محمدی(ص)، اسلام عقلانیت، معنویت، تقوا، آزادی از غیر خدا، عدالت گرایی، حمایت از مظلوم و مبارزه با مستکبران است.
خطیب جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از مسئولان کشور انتظار می رود بر مسائل اصلی کشور ازجمله مبارزه با جنگ رسانه ای و اقتصادی دشمن و تلاش برای شکستن تحریم های آمریکا متمرکز شده و از طرح مسائل حاشیه ای اجتناب کنند.
وی گفت: حضور زنان در ورزشگاه ها از جمله مسائلی است که حوزه های علمیه و مراجع تقلید بارها در این زمینه موضع گرفته اند ولی متاسفانه برخی مسئولان اجرایی موضعی بر خلاف حوزه و مرجعیت اعلام می کنند.
خطیب جمعه قم درادامه اظهار داشت: از مسئولان دیپلماسی کشور انتظار می رود که در اظهارات خود سخنانی نگویند که مورد سوء استفاده دشمن قرار گیرد که در این راستا سخنان وزیر خارجه در مورد پولشویی در کشور درست نبود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: دوران امامت آن حضرت بسیار با سختی همراه بود که هیچ یک از ائمه اطهار(ع) چنین سختی هایی را متحمل نشدند.
آیت الله سعیدی اظهار داشت: آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت، معرفی امام بعد از خود، مبارزه با فتنه گران داخلی و فرقه های ضاله و مقابله با ادعای امامت جعفر کذاب پس از امام حسن عسکری(ع) از جمله مهمترین اقدام ها و سختی های دوران آن حضرت بود.
7404/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي آيت الله سعيدي نمازجمعه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

حجت الاسلام موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را درهم کوبید
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید