Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@02:22:30 GMT

تصاویر/ اشک های ربیعی کنار پیکر مرحوم نوربخش

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۹۱۸

تصاویر/ اشک های ربیعی کنار پیکر مرحوم نوربخش

صراط:

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر کار ربیعی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های ربیعی برای بازسازی ذوب‌آهن

نگاهی به سبک بازی ذوب‌آهن مقابل مس رفسنجان مشخص می‌سازد که ۲ چالش بزرگ ربیعی برای بازگرداندن تیمش به لیگ، ایجاد نظم دفاعی ریکاوری روحی و روانی بازیکنان تیمش است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس روز گذشته با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل مثل رفسنجان به تساوی 2_2 داد.

روزهای تلخ ذوب‌آهن همچنان ادامه دارد؛ سبزپوشان اصفهانی در آخرین بازی‌شان در سال جاری، مقابل مس رفسنجان تن به مساوی دیگری دادند تا روند سینوسی نتایج این تیم همچنان ادامه داشته و مشخص گردد که ربیعی برای بازگرداندن تیمش به لیگ، راه درازی را پیش‌رو دارد.

ذوبی‌ها در شرایطی مقابل مس به میدان رفته بودند که در نیم‌فصل دوم هیچ بردی به دست نیاورده و برای پایان بخشیدن به روند ناکامی‌هایشان باید از سد مس می‌گذشتند، اتفاقی که در عمل رخ نداد و سبزپوشان‌اصفهانی بازی برده را با مساوی عوض کردند. سبزپوشان‌ اصفهانی با این نتیجه، 27  امتیازی شده و با توجه به نتایج سایر بازی‌ها به رده هشتم جدول سقوط کرد.

در طرف مقابل نارنجی‌پوشان مس رفسنجان در حالی مقابل ذوب‌آهن قرار گرفتند که در نیم‌فصل دوم با محرم نویدکیا روند رو به رشدی را آغاز کرده و قصد داشتند تا با گرفتن 3 امتیاز این بازی خانگی, روند خوب‌شان را حفظ کنند؛ مسی‌‌ها اگرچه نتوانستند به هدف‌شان برسند، اما بازی باخته را به تساوی کشیدند و علاوه بر کسب یک امتیاز باارزش، روند شکست‌ناپذیری‌شان در نیم‌فصل دوم را حفظ کنند.
مس با این نتیجه 25 امتیازی شده و با توجه به سایر نتایج هفته، همچنان در رده دهم جدول ایستاد.

ضعف ساختار دفاعی بلای جان ذوب‌آهن 

ذوب‌آهن ربیعی در نیم‌فصل دوم بر خلاف پیش‌بینی‌ها روند نزولی در پیش گرفته و نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند. نگاهی به چند بازی گذشته این تیم پرده از واقعیت تلخ این روزهای سبزپوشان برمی‌دارد؛ تیم ربیعی که با وجود برخورداری از بازیکنان باکیفیت، همچنان از ضعف ساختار دفاعیش ضربه می‌خورد.

در حقیقت بررسی و آنالیز عملکرد ذوبی‌ها در نیم‌فصل دوم نشان می‌دهد که بزرگترین مشکل تیم ربیعی ضعف ساختار دفاعی و ناهماهنگی گسترده بین عناصر دفاعی این تیم است که دلیل اصلی آن را باید در مصدومیت‌ها و تغییرات اجباری عناصر دفاعی این تیم جست‌وجو کرد.

در فصل جاری عناصر دفاعی ذوب‌‌آهن به دلایل مختلفی از جمله مصدومیت و یا سربازی تغییر کرده‌اند و همین امر موجب شده که ساختار دفاعی این تیم انسجام  و هماهنگی لازم را نداشته باشد؛ علاوه بر این هافبک‌های دفاعی ذوب آهن در هفته‌های اخیر نتوانسته‌اند عملکرد خوبی داشته باشند و فاصله زیاد بین خط میانی و دفاع ذو‌ب‌آهن باعث شده تا فضای زیادی در اختیار رقبا قرار داده شود.

پیروزی خانگی سپاهان و بازگشت نساجی به وضعیت باخت/ توقف خانگی مس مقابل ذوب‌آهنبرتری سپاهان، ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول

چالش‌های ربیعی برای بازگرداندن ذوب‌آهن به لیگ

اما واقعیت تلخ‌تری که شاید این روزها کمتر به آن پرداخته شده این است که بازیکنان ذوب‌آهن از نظر روحی قادر به دیکته بازی خود به حریف نیستند و با استرس زیادی پا به میدان مسابقه می‌گذارند و همین ذهنیت منفی و ناآمادگی روحی از دلایل مهم در اشتباهات پرشمار سبزپوشان است.

نگاهی به سبک بازی ذوب‌آهن مقابل مس رفسنجان مشخص می‌سازد که ربیعی راه طولانی برای بازگرداندن تیمش به لیگ در پیش داشته و باید هرچه سریع‌تر راه‌حلی برای ضعف ساختار دفاعی تیمش پیدا کند و به طور خلاصه‌تر می‌توان گفت که 2 چالش بزرگ ربیعی برای بازگرداندن تیمش به لیگ، ایجاد نظم دفاعی ریکاوری روحی و روانی بازیکنان تیمش است.

ذوب‌آهن شب گذشته نیز اسیر میل به برتریی‌جویی مسی‌ها،  فرصت‌سوزی مهاجمان و ضعف ساختار دفاعیش شد و بازی برده را با تساوی عوض کرد؛ تیم ربیعی که در همان دقایق ابتدایی بازی به 2 گل دست پیدا کرده بود، به جای استفاده از موقعیت به وجود آمده و بالاتر بردن اختلاف گل‌ها، عملاً عقب نشسته و توپ و میدان را به بازیکنان مس سپرد.

شاگردان ربیعی تلاش داشتند تا با واگذاری مالکیت توپ، فضا را از مسی‌ها گرفته و با ارائه یک بازی بسته، با پرس شدید شاگردان نویدکیا راه گلزنی مس را ببندند و در ضدحملات به گل‌های بعدی دست یابند. اتفاقی که در عمل رخ نداد و بازیکنان مس با دیکته برتری خود در روند بازی، نتیجه را به تساوی کشاندند.

یک بازی با دو چهره

نمایش روز گذشته ذوب‌آهن را می‌توان به 2 بخش کاملاً متضاد تقسیم کرد. شاگردان ربیعی در نیمه نخست بازی منطقی را به نمایش گذاشته و با دوندگی بالا علاوه بر اداره بازی، موقعیت‌های خوبی را نیز به وجود می‌آوردند که با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت اما در نیمه دوم دچار افت فاحشی شده و کنترل بازی را از دست دادند.

بررسی بازی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها آنالیز دقیقی از شیوه بازی مس داشتند و بر همین اساس ترجیح داده بودند که مالکیت توپ و میدان را به حریف بسپارند و با کم کردن فاصله بین خطوط ، کنترل فضاهای بازی را در اختیار بگیرند. ذوبی‌ها تلاش داشتند تا با پرس سنگین تیم مس فرصت بازی‌سازی را از هافبک‌های آنها گرفته و در ضدحملات، از سرعت بالا و قدرت حمل توپ بازیکنانی مانند اسلامی و محمدی در کنار قدرت بازی‌‌سازی و خلاقیت آذرباد  بهره برده و خلق موقعیت کنند. ذوبی‌ها با توجه به شیوه بازی مس، فضاهای پشت مدافعان این تیم را مورد هدف قرار داده بودند و تلاش می‌کردند تا با فرار از جناحین و ارسال‌های عمقی به گل برسند.

سبزپوشان اصفهانی بر اساس تاکتیک انتخابی‌شان در نیمه نخست به خوبی ارتباط خط میانی و حمله مس را قطع کرده و با استفاده از فرارهای سریع و فرستادن توپ به عمق دفاع ، خلاءهای موجود در خط دفاعی این تیم را مورد هدف قرار دادند و تلاش کردند به گل برسند و با همین تاکتیک 2 گل نیز به ثمر رساندند.

ربیعی در این دیدار برای پوشاندن ضعف ساختار دفاعی تیمش ترجیح داده بود تا فاصله بین خطوط ذوب‌آهن را کاهش دهد و بازیکنان این تیم نزدیک به هم بازی کنند اما تاکتیک ربیعی تنها در 40 دقیقه ابتدایی بازی جوابگو بود و ترس از شکست و ناهماهنگی عناصر دفاعی باز هم کار دست این تیم داد.

آنالیز دقیق نویدکیا 

مسی‌ها، آنالیز دقیقی از نقاط ضعف و قوت  ذوب‌آهن داشتند و به خوبی از ضعف سبزپوشان اصفهانی در قلب خط دفاع آگاه بودند و با استفاده از اشتباه مدافعان سپاهان در یارگیری به گل نخست رسیدند.

علاوه بر این دریافت گل دوم در دقایق ابتدایی نیمه دوم، تیر خلاص را به ذوب‌آهن زد و بازیکنان این تیم عملاً دچار فروپاشی ذهنی و روانی شده و رو به ارائه یک بازی احساسی و بدون تاکتیک و برنامه آوردند که هیچ حاصلی در بر نداشت.

بازیکنان مس در طول بازی به خصوص نیمه دوم تمام راه‌های نفوذ این تیم را بسته و نیروی هجومی ذوبی‌ها را به خوبی کنترل کردند و سبزپوشان اصفهانی نتوانستند موقعیت گلزنی خاصی ایجاد کنند.

در آن سو مس رفسنجان بازی خوبی را به نمایش گذاشت. شاگردان نویدکیا در نیمه نخست عملکرد چندان خوبی نداشتند، اما در نیمه دوم به جریان بازی برگشتند و نبض بازی را در دست گرفته و در فاز تهاجمی خوب ظاهر شدند. خط میانی این تیم با خارج کردن هافبک‌های ذوب‌آهن از جریان بازی، کاملاً به تیم ربیعی تسلط پیدا کرده و از اشتباهات فردی مدافعان ذوب‌آهن نهایت بهره را بردند.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • چالش‌های ربیعی برای بازسازی ذوب‌آهن
  • عوامل اصلی ایجاد تصافات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری کدامند؟
  • همه چیز درباره یک انتخابات غول پیکر در هند
  • جای خالی یادمان شاه‌قاسم فیض‌بخش در طرشت
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • وداع با نقش‌آفرینان پرخاطره
  • غول‌پیکر‌ترین آتشفشان مریخ کشف شد
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی
  • دست ربیعی خالی‌تر از همیشه
  • دست ذوب آهن و ربیعی خالی‌تر از همیشه