Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@09:24:49 GMT

شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف!

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۹۳۰

شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف!

‍‍‍‍‍‍

رکنا:تجاوز یک مجرم سابقه دار به پسر‌بچه‌‌های ده دوازده ساله در شوشتر و فیلم گرفتن از صحنه‌ی هولناک این تجاوزها برای ترساندن قربانیان فاجعه شومی را رقم زد.

حجم ویدیو: 36.78M | مدت زمان ویدیو: 00:05:04

فیلم پر بازدید از تجاوز شیطان به نوجوانان تهرانی

احمد ت .ت مجرم و اوباش سابقه‌دارِ شهر شوشتر که بارها زندانی شده، آخرین بار به واسطه یکی از بستگانش که از یک خانواده پر نفوذ در این شهر است آزاد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوران آزادی به همراه دو نفر از دوستانش و با وقاحت بی‌پایان به پسر بچه‌های نوجوان دوازده و سیزده ساله تجاوز کرده و از صحنه‌ی تجاوزها و قربانیان‌اش فیلم هم گرفت. با این فیلم‌ها بچه‌ها را تهدید کرده بود که اگر به خانواده‌ها اطلاع بدهید فیلم‌ها را منتشر می‌کنم و‌آبروی شما می رود.

در فیلم‌هایی که به دست آمده چهار کودک با ترس و وحشت قربانی یک متجاوز هستند که به دوستش با اشاره می‌گوید فیلم بگیر.

خبر این تجاوز در شهر می‌پیچد و فیلمهای تجاوز به دست خانواده‌ی برخی از کودکان می‌رسد تا با ایجاد رعب و وحشت خانواده‌ها را از شکایت بازدارند. حالا برخی از نزدیکان خانواده های قربانیان از رسانه ای کردن این موضوع در ترس و  وحشت به سر می برند. برخی از نزدیکان این کودکان صحبت های عجیب دیگری نیز می کنند که اصلا قابل انتشار نیست.

بسیاری از این خانواده‌ها از طبقه محروم و بی‌بضاعت هستند که کودکان‌شان به دلیل فقدان امکانات تفریحی در شهر شوشتر ظهرها در خیابان‌ها بازی می‌کردند که همین باعث شد تا طعمه‌ی متجاوز شوند. این خانواده ‌های بی‌بضاعت امکان دسترسی به وکیل را هم ندارند و نگران هستند که طرح شکایت آنها باعث شود که متجاوز یک بار دیگر آزاد شود و از کودکان قربانی و خانواده‌های‌ شان انتقام بگیرد. خصوصا که گفته می‌شود بار دیگرخانواد‌ه‌ی این متجاوز به دنبال این هستند که با مدارک پزشکی و‌گواهی اختلالات روانی پرونده را مختومه کنند.

فیلم‌ تجاوز به چهار کودک محفوظ است اما گزارش‌های محلی نشان می‌دهد که تعداد قربانیان بیشتر از چهار نفر است. امیدوارم وکلای آزاده و مستقل و رسانه‌ها و خبرنگاران شرافتمند به جای سکوت حامی خانواده‌ها باشند.

بازداشت

عاملان انتشار فیلم مستهجن در شوشتر  که تحت تعقیب پلیس بودند،  بالاخره بازداشت شدند.

این فیلم  چند شب پیش  در فضای مجازی منتشر شد که شناسایی   منتشر کنندگان آن در دستور کار پلیس قرار گرفت. در جریان تحقیقات ردپای متهمان  به دست آمدو سه نفردر  این پرونده  بازداشت شدند.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس علت مرگ نوربخش و تاج الدینی در تصادف وحشتناک+ فیلم و عکس دیده نشده گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلایی که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس سقوط قیمت ارز و سکه بعد از اعدام سلطان سکه ! کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث تجاوز کودکان مردان فیلم شوشتر عکس فیلم ایران اعدام رئیس حادثه تهران ارز دختر آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار خانواده تهران کم برخوردار تحت پوشش این بسته‌های حمایتی قرار می‌گیرند.

دکتر احمد احمدی صدر گفت: در مرحله اول بسته‌های حمایتی به خانواده کودکان کار اهدا شد. وی افزود: از برنامه‌های میان مدت و بلند مدت سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ساماندهی، توانمندسازی و استعدادیابی کودکان کار است واگر کودکان را تشویق به حضور در مراکز استعدادیابی و نهی از ماندن در خیابان می‌کنیم باید بسته‌های حمایتی به خانواده‌های آنان تعلق گیرد.

دیگر خبرها

  • همه دعوتیم به پویش قرآنی ستاره‌های زمینی
  • فرشته‌هایی که طعم تلخ اوتیسم را چشیده‌اند + فیلم
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی
  • اهدای ۵۰ هزار بسته به خانواده‌های کم‌بضاعت پایتخت
  • زن مسلمان برزیلی در برنامه محفل؛ کامیلا سلستینو (نرگس) آتئیست سابق کیست؟ + ویدئو
  • ۴ پرده از سرنوشت کودکان گمشده منافقین
  • دومین تجاوز نظامی ائتلاف آمریکا به یمن طی ساعات گذشته
  • قاتل سریالی فرانسوی در برنامه مسابقه تلویزیونی
  • کودکان سفیران فرهنگ ترافیک در خانواده ها می شوند