Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دیده بان حقوق بشر اعلام کرد در حملات هفت روز اخیر ائتلاف آمریکایی به حومه شرقی استان دیرالزور ۴۴ کودک کشته شدند.

به گزارش رکنا و به نقل از آسوشیتدپرس، در نتیجه حملات هوایی روز گذشته ائتلاف آمریکایی به شرق دیر الزور دست کم ۱۸ تن جان باختند.

به اعلام دیده بان حقوق بشر ۱۲ تن از کشته شدگان کودک و نوجوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیده بان حقوق بشر اعلام کرد در حملات هفت روز اخیر ائتلاف آمریکایی به حومه شرقی استان دیرالزور ۴۴ کودک کشته شدند.

ابن ائتلاف طی روز‌های اخیر با تشدید حملات خود به شهرک‌های جنوب شرق دیرالزور از جمله «السوسه، البوبدران، هجین و الشفعه»، ده‌ها غیر نظامی را کشته و شمار زیادی را مجروح کرده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس این 9 بازیگر مشهور برای نقش خود به آب و آتش می زنند + عکس قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم علت مرگ نوربخش و تاج الدینی در تصادف وحشتناک+ فیلم و عکس دیده نشده تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: کودک حملات آمریکایی کشته شدند هفت عکس فیلم ایران اعدام رئیس حادثه تهران ارز دختر آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ هزار و ۵۵۲ شهید؛ نتیجه ۱۷۴ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه

وزارت بهداشت غزه امروز (پنج‌شنبه) در صد و هفتاد و چهارمین روز جنگ از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۳۲ هزار ۵۵۲ نفر خبر داد.

به گزارش ایسنا، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۶۲ نفر شد.

 طبق گزارش شبکه الجزیره، القدره افزود جنایات رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹۱ زخمی نیز برجای گذاشت.

وی در ادامه گفت که با احتساب شهدای جدید شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر تا به امروز به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر افزایش یافته است.

القدره همچنین اعلام کرد که از ابتدای تجاوزات به غزه تا کنون ۷۴ هزار و ۹۸۰ فلسطینی نیز مجروح شده‌اند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه دو استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردمی بودن نظام در عمل باید دیده شود
  • سازمان ملل: بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه کشته شدند
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ۳۲ هزار و ۵۵۲ شهید؛ نتیجه ۱۷۴ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • پشت پرده تجاوز هوایی ناکام آمریکا به دیرالزور/ جنگ ویلایی تازه شروع شده است!
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس
  • شهادت پاسدار ایرانی در حملات رژیم صهیونیستی به سوریه + عکس