Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@08:39:59 GMT

آمریکا در آستانه فروپاشی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۹۳۷

آمریکا در آستانه فروپاشی است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: نشانه های افول و فروپاشی آمریکا نمایان شده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: دولت آمریکا چنان ضعیف شده که سران کشورهای اروپا از دستورات آنها سرپیچی می کند و به دنبال ایجاد ارتش مستقل هستند.
وی با اشاره به تبلیغات گسترده آمریکا برای تحریم ایران در13 آبان امسال بیان کرد: آمریکا قصد تحریم ایران را داشت ولی نتوانست این تحریم ها را عملی کند و این اولین نشانه افول آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: تسلیم شدن اسرائیل در مقابل حزب اله یکی دیگر از نشانه های شکست امریکا است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: کسانی که از آمریکا می ترسیدند به زودی شاهد فروپاشی آمریکا خواهند بود و بیانات مقام معظم رهبری در مورد افول آمریکا محقق خواهد شد.
وی با بیان اینکه کتابخوانی یک وظیفه مهم همگانی است، ادامه داد فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در کشور ضعیف است و باید این فرهنگ در بین همه مردم به صورت گسترده ترویج شود.
امام جمعه بروجرد با اشاره به آغاز امامت امام عصر(عج) گفت: باید تلاش کنیم به یاری خداوند زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: در عمل باید آماده ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشیم.
وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت محمد (ص) با حضرت خدیجه (س) افزود: رابطه پیامبر اسلام(ص) با حضرت خدیجه(س) یک رابطه آسمانی بود و اخلاص و ایمان حضرت خدیجه(س) زبانزد خاص و عام بود.
خطیب نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: از قوه قضاییه برای اعدام ۲ اخلالگر اقتصادی تشکر می کنیم و از دولتمردان و دستگاه قضایی، اطلاعاتی و امنیتی تقاضا داریم با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: مجریان دولت، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید به اوضاع اقتصادی کشور اشراف کامل داشته باشند تا افراد سود جو به چنین اقداماتی دست نزنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به دیدار ورزشکاران با رهبر انقلاب گفت: ایمان و دینداری این ورزشکاران که به ارزش ها اهمیت می دهد دل رهبر معظم انقلاب را شاد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به استعفای شهردار بروجرد افزود: شهردار جوان این شهر فرصتی برای خدمت نداشت و استعفا داد.
وی بیان کرد: مطالبه و انتظار مردم بروجرد از شورای شهر این است که به زودی یک شهردار متدین، متعهد و توانمند برای اداره امور بروجرد انتخاب کنند.
7273/7190

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي امام جمعه بروجرد نشانه ضعف افول آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است