Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قم- ايرنا - خطيب جمعه قم گفت: مقاومت فلسطينيان با شليک صدها موشک، شکست سنگيني بر اسرائيل غاصب تحميل کرد و هيمنه اين رژيم را در هم کوبيد که پس لرزه هاي آن استعفاي وزير جنگ صهيونيست ها بود.

به گزارش ايرنا، آيت الله سيد محمد سعيدي درسخنراني پيش از خطبه هاي نمازجمعه قم در مصلاي قدس اين شهر، افزود: اين مساله نشان داد که روزگار بزن در رو تمام شده است و طبق پيش بيني رهبر معظم انقلاب اسلامي، اسرائيل غاصب 25 سال آينده را نخواهد ديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اينکه تمدن غربي، پايه هاي فکري خود را از دست داده و رو به افول است ، اظهار داشت: امروز مکتب انقلابي اسلام در مواجهه با نظام سلطه بين المللي به گمشده انسان هاي معاصر تبديل شده است که گرايش به آن در حال گسترش مي باشد.
وي، آمريکا را نماد تمدن غربي دانست و گفت: در آمريکا تمام مولفه هاي افول، مشخص شده است و شاهديم که ليبرال دموکراسي جذابيت خود را از دست داده و انسان را در سراشيبي سقوط و بحران هويت رها کرده است.
خطيب جمعه قم اظهار داشت: انسان غربي که دربحران هويت دست به گريبان مي باشد و در جستجوي مکتبي است که علم و ايمان را بر پايه احياي فطرت و معنويت در دنيا برپا کند و اين چيزي جز مکتب اهل بيت(ع) نيست.
آيت الله سعيدي با اشاره به مولفه هاي افول آمريکا گفت: ظلم، جنايت و استعمار ، کم شدن معنويت به ويژه در ميان خانواده ها از جمله نشانه هاي افول ليبرال دموکراسي و آمريکاست که موجب رشد تصاعدي گرايش به اسلام و معنويت در غرب شده است .
وي با اشاره به نامه هاي رهبري معظم انقلاب به جوانان غربي افزود: به طور قطع انقلاب اسلامي کهتوانسته اسلام را به عنوان نسخه درمان و رهايي انسان از استعمار و استکبار مطرح کند و در دهه اول انقلاب موفق به نابودي مارکسيسم شد در دهه چهار و پنجم انقلاب اسلامي اين نظام قادر است ، پايه نظريه ليبرال دموکراسي غرب را در هم شکسته و به نابودي بکشاند.
خطيب جمعه قم، قرن آينده را قرن اسلام ناب محمدي(ص) و حاکميت مصلحي جهاني به رهبري امام زمان(عج) دانست و گفت: ولايت فقيه در عصر غيبت گامي براي احياي اسلام ناب و زمينه سازي ظهور امام زمان(عج) است به همين دليل بايد شاخص هاي آن بازخواني شود.
آيت الله سعيدي، تشيع را امتداد راستين اسلام رسول خدا(ص) و متعلق به کل مسلمانان دانست و اظهار داشت: اسلام ناب محمدي(ص)، اسلام عقلانيت، معنويت، تقوا، آزادي از غير خدا، عدالت گرايي، حمايت از مظلوم و مبارزه با مستکبران است.
خطيب جمعه قم در بخش ديگري از سخنان خود تاکيد کرد: از مسئولان کشور انتظار مي رود بر مسائل اصلي کشور ازجمله مبارزه با جنگ رسانه اي و اقتصادي دشمن و تلاش براي شکستن تحريم هاي آمريکا متمرکز شده و از طرح مسائل حاشيه اي اجتناب کنند.
وي گفت: حضور زنان در ورزشگاه ها از جمله مسائلي است که حوزه هاي علميه و مراجع تقليد بارها در اين زمينه موضع گرفته اند ولي متاسفانه برخي مسئولان اجرايي موضعي بر خلاف حوزه و مرجعيت اعلام مي کنند.
خطيب جمعه قم درادامه اظهار داشت: از مسئولان ديپلماسي کشور انتظار مي رود که در اظهارات خود سخناني نگويند که مورد سوء استفاده دشمن قرار گيرد که در اين راستا سخنان وزير خارجه در مورد پولشويي در کشور درست نبود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شهادت امام حسن عسکري(ع) گفت: دوران امامت آن حضرت بسيار با سختي همراه بود که هيچ يک از ائمه اطهار(ع) چنين سختي هايي را متحمل نشدند.
آيت الله سعيدي اظهار داشت: آماده سازي شيعيان براي دوران غيبت، معرفي امام بعد از خود، مبارزه با فتنه گران داخلي و فرقه هاي ضاله و مقابله با ادعاي امامت جعفر کذاب پس از امام حسن عسکري(ع) از جمله مهمترين اقدام ها و سختي هاي دوران آن حضرت بود.
7404/ 6133/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران

رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس با اشاره به اقدامات ارتش یمن در جنگ غزه گفت: هیچکس نمی توانست فکرش را هم بکند که کشوری مانند یمن اینقدر تاثیر قدرتمندی داشته باشد و در دریای سرخ جریان ترانزیت را متوقف کند. این اقدام یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با شبکه "آ خبر" ترکیه در خصوص جنگ غزه در پاسخ به سوالی درباره اقدامات حزب الله لبنان برای کمک به مقاومت فلسطین گفت: اگر مقاومت لبنان و حمایت آنها از ما نبود، ما در مقابل اسرائیل تنها بودیم و ناچار بودیم به تنهایی دفاع کنیم. کمک مقاومت لبنان به ما بسیار مهم است. در جنوب لبنان علیه اسرائیل رسماً یک جنگ قدرتمند در جریان است.

وی همچنین درباره اقدامات ارتش یمن علیه رژیم اسرائیل نیز اظهار داشت: در یمن نیز چنین است. هیچکس نمی توانست فکرش را هم بکند که کشوری مانند یمن اینقدر تاثیر قدرتمندی داشته باشد و در دریای سرخ جریان ترانزیت را متوقف کند. این اقدام یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید و فعالیت شرکتهای اسرائیلی را متوقف کرد. هیچکس فکرش را هم نمی کرد.

 

.

 

رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس در خصوص درگیری مستقیم رژیم اسرائیل و ایران نیز گفت: بین ایران و اسرائیل تحولاتی در جریان است که باید به آن دقت داشته باشیم. این جنگ در حال گسترش است، به سوریه، به یمن و به عراق؛ به ایران نیز. چراکه یک قتل عام در حق مردم فلسطین در جریان است و تا زمانیکه این قتل عام متوقف نشود این جنگ متوقف نخواهد شد. این جبهه ها فعالیت خواهند داشت و خواهند ماند تا قتل عام علیه مردم غزه متوقف شود.

هنیه در پاسخ به سوالی درباره میزان حمایت ایران از مقاومت فلسطین در جنگ غزه و اینکه آیا این حمایتها کافی بوده یا خیر نیز گفت: حمایت مالی و نظامی ایران از مقاومت فلسطین مخفی نیست. ایران به مقاومت به شکلی قدرتمندانه کمک می کند و این یک واقعیت است که سالهاست در جریان است و همه می دانند. در ایران یک تصمیم استراتژیک گرفته شده که این حمایت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه است
  • عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی رژیم صهیونیستی را درهم شکست