Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در هفت ماه گذشته بیش از ده تن مواد مخدر کشف کرده است.

سرهنگ بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در مبارزه با مواد فروشان سطح شهر تلاش‌های بسیاری را انجام داده است و حاصل این تلاش مأموران در ۷ ماهه نخست امسال کشف بیش از ده و نیم تن انواع مواد مخدر در تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۴۵ باند توزیع مواد مخدر در تهران متلاشی شده و بیش از ۶ هزار خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در این مدت بیش از ۲۵ هزار معتاد متجاهر در تهران جمع‌آوری شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که چندی پیش در فضای مجازی عکسی از ماده مخدر دستمال در فضای مجازی منتشر شده بود و آن را به عنوان ماده‌ای جدید معرفی کرده بودند، گفت:برابر ضوابط و مقررات مواد مخدری توسط کلانتری‌ها، سپاه پاسداران و بسیج در شهر تهران کشف می‌شود به پلیس مواد مخدر تهران بزرگ تحویل داده می‌شود در ۷ ماهه گذشته هیچگونه مواد مخدر جدیدی به ما تحویل داده نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین مواد کشف شده در ۷ ماهه امسال تریاک و مرفین بوده است، افزود: از این مرفین‌ها برای تولید هروئین استفاده می‌شود که خوشبختانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ کشف شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم این زن با خاکستر جسد شوهرش زیورآلات درست کرد !+عکس حجاب چگونه در ایران اجباری شد / حسن روحانی چه نقشی داشت؟! +فیلم محیط‌بان وظیفه شناس همدانی به اعدام محکوم شد ! عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس اعتراف زن جوان به قتل عام 9 دختر و پسر ! + عکس قاتل و 3 مرد همدستش شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس مواد مخدر معتاد فضای مجازی مواد مخدر پلیس کشف ماه هفت عکس فیلم ایران اعدام رئیس حادثه تهران ارز دختر آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر قاچاقچی قرص‌های غیرمجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیرمجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه است.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم 28 کیلوگرم قرص‌های غیرمجاز و 18 لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

تعیین‌تکلیف 170 خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و داروهای ممنوعه و غیرمجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت