Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال و احمر وضعیت امدادرسانی در برف و کولاک در ۵ استان متأثر و ۷ استان متأثر در سیل و آب گرفتگی تشریح کرد.

مرتضی ریئسی درباره عملیات برف و کولاک طی ٢٤ ساعت گذشته اظهار داشت: ٩تیم شامل٣٠ نفر امدادگر در ۵ استان اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و مرکزی متاثر برف و کولاک بودند در در ٦محور و مناطق عشایرنشین امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:به ١٢١نفر امدادرسانی شده و ۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند، همچنین ٣نفر انتقال به مناطق امن و ١٠دستگاه رهاسازی خودرو از برف شده است.

رئیس امداد ونجات در ادامه با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی از٢٤ تا ٢٥آبان در استان‌های متاثر ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و لرستان گفت: ١٣شهر، روستا و مناطق عشایرنشین درحال امدادرسانی هستند و به ١١٨نفر امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه ٢٠تیم شامل ٧٢ نفر در مراحل امدادرسانی حضور دارند، تصریح کرد: ۲۱ واحد تخلیه آب از منازل مسکونی انجام شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم این زن با خاکستر جسد شوهرش زیورآلات درست کرد !+عکس تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس سقوط قیمت ارز و سکه بعد از اعدام سلطان سکه ! تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج این مرد با تیپ زنانه در فروشگاه های زنجیره ای دزدی می کرد +عکس گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم محیط‌بان وظیفه شناس همدانی به اعدام محکوم شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث سازمان امداد و نجات امدادرسانی استان گرفتار برف و کولاک عکس فیلم ایران اعدام رئیس حادثه تهران ارز دختر آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب