Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:33:20 GMT

چرا مثل پرسپولیس نباشیم؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۶۰۵۶

چرا مثل پرسپولیس نباشیم؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تیم پرسپولیس، یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران و آسیا است که در سالیان دراز فراز و نشیب های مختلفی را پشت سر گذاشته است. این تیم اخیرا با چالش های مختلفی روبه رو شده است و عده ای از هم تیمی ها به دلایل گوناگونی آن را ترک کرده اند و برخی دیگر تحت هر شرایطی در تیم مانده اند و هدف و انگیزه خود و تیمشان را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: حاشیه های فینال جام باشگاه های آسیا در خارج ازگود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   تلاش برای اهدافی بالاتر از اهداف شخصی + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرخپوشان پایتخت پرسپولیس پیروزی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • رضا درویش: مالکان جدید یک‌ بار برای همیشه باید بدهی‌های پرسپولیس را صفر کنند
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!