Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@01:06:05 GMT

اختلاف سليقه ها نبايد به نظام ضربه بزند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۶۰۹۳

اختلاف سليقه ها نبايد به نظام ضربه بزند

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: اختلاف سليقه هاي موجود در بين گروه هاي سياسي نبايد منجر به ضربه خوردن نظام جمهوري اسلام شود.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام حسين دشتي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر بوشهر با تاکيد بر حفظ وحدت افزود: وحدت به عنوان يکي از ضرورت هاي جامعه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: برخي از افراد به دليل اختلاف سياسي در هنگام گرفتن مسئوليت اجتماعي نيز در صدد حذف يکديگر برمي آيند که اين منشا ضربه زدن به نظام و ملت است.
دشتي اظهار داشت: 40 سال از عمر انقلاب اسلامي ايران مي گذرد ولي هنوز نيز برخي از اختلاف سليقه هاي سياسي منشا بروز دشمني ها در جامعه مي شود.
وي تاکيد کرد: کساني که علاقه مند به نظام و رهبري هستند بايد تلاش کنند اختلاف هاي سياسي، دشمني ها و نارضايتي هاي مردمي و اجتماعي که سبب انشقاق و تفرقه در نظام مي شود را از بين ببرند.
خطيب نماز جمعه بوشهر افزود: براي حفظ نظام حتي آنهايي که اختلاف سليقه سياسي دارند نيز بايد انسجام اجتماعي، صبوري و بردباري را بطور جدي در دستور کار خود قرار دهند.
وي با تاکيد بر تبعيت از مقام معظم رهبري گفت: مردم بايد در مقابل افرادي که هيچ معيار و شاخصي را نمي پذيرند و مثل موريانه اتحاد ملت را تخريب مي کنند، هوشيار باشند، تا فريب آنها را نخورند.
6047/6043
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در شهرستان مرودشت اقامه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی صرفاً مصرف داخلی دارد
  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • عملیات «وعده صادق» نمایش بازدارندگی، اقتدار و آمادگی نظامی ما بود
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟