Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از  روابط عمومی ستاد ارتش، تیم تیروکمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قهرمان مسابقات تیروکمان ارتش های جهان (سیزم) شد. پس از کمانداران ایران، تیم های روسیه و چین عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

تیم ایران با حضور ۱۵ ورزشکار زن و مرد در دو بخش کامپوند و ریکرو موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شامل سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز شد و در مجموع تیمی قهرمان این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامپوند

کمانداران ایران در بخش کامپوند تیمی مردان مدال طلا را به دست آوردند و رتبه های دوم و سوم توسط روسیه و سریلانکا تصاحب شد.
در کامپوند تیمی بانوان، کمانداران ایران مدال طلا و برنز را به گردن آویختند و مدال نقره به تیم روسیه رسید.
در کامپوند انفرادی مردان، مدال های طلا و نقره به نمایندگان ایران و مدال برنز به نماینده روسیه تعلق گرفت.
همچنین در کامپوند انفرادی بانوان، کمانداران روس در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و نماینده ایران مدال برنز را تصاحب کرد.

ریکرو

در ریکرو تیمی بانوان، تیم های کره شمالی، روسیه و ایران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند در ریکرو تیمی مردان نیز کشورهای چین، کره شمالی و روسیه عناوین برتر را کسب کردند.

همچنین در ریکرو انفرادی زنان نمایندگان روسیه، کره شمالی و ایران و در بخش انفرادی مردان چین، روسیه و کره شمالی عناوین برتر را تصاحب کردند.


این مسابقات به عنوان اولین دوره با شرکت هفت تیم شامل کشورهای روسیه، چین، کره شمالی، اوکراین، سریلانکا، برزیل و تیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۱ الی ۲۵ آبان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.
بیش از ۹۰ ورزشکار زن و مرد در دو بخش کامپوند و ریکرو به مدت سه روز در سایت تیروکمان ورزشگاه آزادی تهران به رقابت پرداختند.

انتهای پیام /

قهرمانی تیم تیر و کمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش های جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیرو کمان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، نمایش قدرت و توان دفاعی کشور با رژه نیرو‌های مسلح در سالروز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در مهاباد هم برگزار شد.
در این مراسم، دلاورمردان ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی در قالب یگان‌های پیاده و موتوری و خودرویی، تجهیزات و امکانات به روز نظامی را به نمایش گذاشتند.
جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا با تاکید برآمادگی کامل نیرو‌های مسلح در مقابله با انواع تجاوز‌ها و تهدیدها، از رونمایی بالغ بر ۱۱۰۰ دستگاه انواع تجهیزات روز دنیا در ارتش جمهوری اسلامی ایران خبرداد.

امیر سرتیپ دوم هرمز طبرخونی، جانشین قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا در این مراسم گفت:  نیروهای مسلح به لطف بهره مندی از دانش روز و اتکا به نیروهای داخلی بطور کامل آماده دفاع از کشور است و این اطمینان خاطر به مردم داده می شود که با توان بالای نظامی و دفاعی نیروهای مسلح هیچ دشمنی جرات تعدی و تجاوز به این آب و خاک را ندارد.

فرماندار ویژه مهاباد هم ولایی و مردمی بودن، خودکفایی، انضباط بی نظیر و اقتدار را از ویژگیهای بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: عملیات وعده صادق نشان دهنده درایت رهبری و اقتدار نیروهای مسلح است که به برکت خون شهدا حاصل شده است.

حسن عباسی، افزود: در این عملیات موشکی و پهپادی، جمهوری اسلامی ایران از کمترین تجهیزات خود استفاده کرد اما در صورت تکرار تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی، ایران، حیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و اهدای گل به دلاورمردان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج از دیگر برنامه های مراسم بزرگداشت روز ارتش در مهاباد بود.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده