Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تقدير از اقدام هايي که اقتصاد را به سمت آرامش سوق داده است از مسئولان خواست، مقوله گراني و کاهش قدرت خريد مردم را نيز مردم توجه ويژه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار ايرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته در مسجد جامع شافعي کرمانشاه؛ ابراز اميدواري کرد مسئولان مربوطه با توجه به نقش موثر مردم در اجرا و توفيق سياست هاي اقتصادي دولت، گراني و کاهش قدرت خريد مردم را نيز مورد توجه ويژه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تاکيد کرد؛ اقدام هاي دولت در راستاي کنترل و کاهش گراني و افزايش قدرت خريد مردم باعث مي شود تا بخشي از فشارها بر طيف بزرگي از جامعه کاسته شود.
او تصريح کرد که مردم بصير و ايثارگر ايران اسلامي با وجود مشکلات، دست از حمايت خود از عزت اسلام و نظام و ميهن بر نخواهند داشت.
خطيب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها با اشاره به ذلت رژيم صهيونيستي در مقابل ايمان و استقامت ملت فلسطين و شکست اخير آنان در مقابل مردم محصور شده و در اسارت غزه، گفت: امکانات مالي، نظامي و سياسي رژيم صهيونيستي و حمايت آمريکا از آنان هيچ گاه نتوانسته تعيين کننده در ميدان نبرد باشد بلکه در هر مقطعي جز فرو ريختن هيمنه پوشالي آنان نتيجه اي نداشته است.
خطيب جمعه اهل سنت کرمانشاه، همچنين در بخش ديگري از خطبه ها به اوصاف پسنديده مسلمانان از ديگاه قرآن اشاره کرد و از توصيه هاي پروردگار براي تعالي فرد مسلمان نکاتي را براي نمازگزاران تشريح کرد.
ماموستا محمدي همچنين با پرداختن به برخي رفتارهاي پسنديده فرد مسلمان در تعامل با جامعه پيراموني خود را برشمرد و به 2 مبحث اخلاق حسنه و قول امين پرداخت و از نقش محوري اين ها در توفيق فرد و جامعه سخن گفت.
3033/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: طبق توافقات صورت گرفته با شورای شهر و شهرداری کرمانشاه به دنبال این هستیم که روند خدمت‌رسانی به مردم به‌صورت محسوس در شهر کرمانشاه بهبود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین _ در حاشیه دیدار مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) اظهار داشت: در برنامه دیدار مردمی امروز اکثر افراد در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی نکاتی داشتند که اکثریت موارد قابلیت پیگیری کوتاه مدت داشت و درخواست این افراد را با مدیران اجرایی ذی‌ربط مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم.

وی افزود: با برنامه‌های در نظر گرفته شده امید است موضوعات و مشکلات آن‌ها رفع شود، همچنین چند مورد مشکل شخصی بود که آن‌ها هم پیگیری شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یک مسئله عمومی هم در مورد مشکلات شهری کرمانشاه مورد گفتگو قرار گرفت، گفت: با توجه به قرارهایی که هم با شورای شهر و هم با شهرداری کرمانشاه داشتیم از هفته آینده روند رسیدگی به شهر کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

صحرایی اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته به دنبال این هستیم که به صورت محسوس روند خدمت‌رسانی به مردم در شهر کرمانشاه بهبود پیدا کند.

وی گفت: با توجه به شعار سال و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته حتماً تمرکز ما در سال جدید جلب مشارکت مردم برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی مولد و مفید خواهد بود.

کد خبر 739793

دیگر خبرها

  • محفل قرآنی «امام حسنی‌ها» مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • پاسخی به درخواست یک روزنامه در مورد کاظم صدیقی/ توصیه به «برخورد مؤمنانه» زمانی اعتباری داشت/ اکنون آن‌که توصیه می‌کند، بیشتر به چوپان دروغگو می‌ماند!
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • توجه ویژه به کالای ته‌لنجی و تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر