Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید قادر موسوی در تشریح جزئیات پرونده فردی که به چند نوجوان در این شهرستان تجاوز  و با گرفتن فیلم و عکس آن‌ها را وادار به سکوت کرده است، گفت: در پی انتشار فیلم در فضای مجازی و اطلاع دادستانی از موضوع، فورا و قبل از شکایت شاکی خصوصی دستگاه قضا به موضوع ورود کرد و این فرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: تحقیقات تکمیلی در حال انجام است و در مجموع سه نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند که دو نفر به این عمل شنیع اقدام کرده و یک نفر از آن‌ها به تهیه فیلم مبادرت ورزیده است. 
 
موسوی با تاکید بر رسیدگی سریع و قاطع به این پرونده با توجه به حساسیت موضوع، خاطرنشان کرد: برخی از خانواده‌های این نوجوانان در دادسرا حضور یافته و تاکنون دو خانواده، به طرح شکایت اقدام کرده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تجاوز دادسرا زندان فضای مجازی کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز دیروز بعد از پرداخت وثیقه یک میلیون یورویی از زندان آزاد شد. او چهار هفته از محکومیت ۴.۵ ساله‌اش را گذرانده و حالا با این وثیقه به‌طور موقت آزاد شده است. 

این ستاره برزیلی به دلیل تجاوز، در دسامبر سال ۲۰۲۲ دستگیر و پس از چندین دادگاه به ۴.۵ سال زندان محکوم شد.

او دیروز بعدازظهر به همراه وکیلش اینس گواردیولا از زندان خارج شد و بلافاصله به ملک مجلل خود رفت. در ۲۰ مارس درخواست تجدید نظر او برای آزادی موقت پذیرفته شد. گفته می‌شود وثیقه یک میلیونی او را گروهی از هم‌تیمی‌های سابقش جمع کرده‌اند.

او در حال ورود به خانه‌اش از پاسخ به سوالات مردم و خبرنگاران خودداری کرد و مستقیما وارد عمارت ۵ میلیون یورویی‌اش شد.

چند ساعت بعد یکی از خدمتکاران، وارد خانه شد تا همبرگرهایی که آلوز سفارش داده بود را به او برساند. دقایقی بعد هم یک دسته گل به داخل عمارت برده شد که گفته می‌شود آلوز آن را برای جوانا سانز، همسرش که در دادگاه هم به نفع او شهادت داد، سفارش داده است. هنوز مشخص نیست که سانز در این عمارت حضور دارد یا قرار است بعداً به دیدن آلوز برود.

آلوز پس از آزادی از زندان مجبور شده پاسپورت اسپانیایی و برزیلی‌اش را تحویل دهد تا نتواند از اسپانیا فرار کند. او همچنین علاوه‌بر پرداخت ۱ میلیون یورو، باید هر جمعه در دادگاه حاضر شود و خود را معرفی کند.

دیگر خبرها

  • خشم مردم بارسلونا از دنی آلوز: چون پولداری، راحت تجاوز می‌کنی!
  • غول دنیای ارزهای دیجیتال به ۲۵ سال زندان محکوم شد
  • برزیل علیه دنی آلوز: مجسمه‌اش را جمع کنید!‏
  • انتقال پرونده مالیاتی بیش از ۲۰ شرکت به استان قزوین
  • «سلطان رمزارز» به ۲۵ سال زندان محکوم شد
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • مدیر شرکت خصوصی در اردبیل به اتهام زمین‌خواری روانه زندان شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد