Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرکرد با اشاره به شهادت امام حسن عسکری (ع)، گفت: ایشان امامی مظلوم بودند که در شدیدترین و سخت‌ترین فضای امنیتی عمر سپری کرد تا اگر فرزند موعود ایشان به دنیا بیاید نور وجود ایشان را خاموش کنند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در راهپیمایی اربعین مکاتب مختلف شرکت دارند و از چهره‌های مختلف دعوت می‌شود تا این شکوه عظیم حسینی را ببینند، ادامه داد: این‌ها همه عرصه‌هایی برای ظهور منجی عصر امام زمان (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر اینکه باید از همین الان شرایط حضور در راهپیمایی عظیم اربعین در سال آینده را فراهم کنیم تا سال آینده بدون دغدغه در این مسیر گام برداریم، عنوان کرد: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور منجی عصر است بنابراین باید به سمت عدالت برود تا جایی که بتوانند از آنچه که هست بهره‌مند شوند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به ضعف دشمن و سنگ‌اندازی آن از روی ناچاری اشاره و خاطرنشان کرد: برای نمونه می‌توان به جنگ دو روزه غزه اشاره کرد، رژیم صهیونیستی با همه ادعایی که دارد نتوانست در برابر مقاومت فلسطین مقاومت کرده و ناچار شد بلافاصله آتش‌بس را قبول کند.

وی اضافه کرد: همچنین آمریکا که این همه درباره تحریم علیه ایران مانور داد به کجا رسید؟ می‌بینیم که کشور به سمت ثبات بیشتر پیش می‌رود، البته در این مسیر مسئله تدبیر و مدیریت مهم است، گاهی تلاطم در بازار، عدم ثبات قیمت‌ها، پایین آمدن ارزش پول ملی و... را شاهد هستیم که به سوء مدیریت باز می‌گردد و مدیران اقتصادی کشور باید در راه مدیریت صحیح گام بردارند.

نکونام با اشاره به دوازدهم ربیع‌الاول، آغاز هفته وحدت و میلاد حضرت رسول (ص)، بیان کرد: امروز بیش از پیش نیازمند وحدت بین شیعه و سنی هستیم تا این وحدت یک جامعه واحده شکل دهد، نباید اجازه دهیم گروه‌هایی مثل شیعه انگلیسی که بسیار تندرو هم هستند تفرقه‌اندازی کنند، این قبیل کارها آب به آسیاب دشمن ریختن است.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

کد خبر 6086218

دیگر خبرها

  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت