Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: 'علی محیی الدین القره داغی' دبیر کل اتحادیه جهانی علمای مسلمان ضمن محکوم کردن فعالیت های رژیم صهیونیستی ، هدف این رژیم برای حضور در کشورهای عرب خلیج فارس و رابطه با حکام این کشورها را در راستای اجرای معامله قرن دانست.
به گزارش روز جمعه پایگاه خبری روزنامه القدس العربی چاپ لندن، 'القره داغی' هرگونه فعالیت رژیم صهیونیستی در کشورهای عرب خلیج فارس را محکوم و تاکید کرد این مساله در حقیقت در راستای اجرای توطئه آمریکایی معامله قرن صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رابطه برخی حکام کشورهای عرب خلیج فارس با رژیم صهیونیستی آن را انعکاس توطئه معامله قرن دانست و گفت: جای تاسف است که این کشورها که مبتنی بر عقیده واسلام هستند با رژیم صهیونیستی غاصب ارتباط برقرار کرده اند.'القره داغی' تاکید کرد: موضع قاطع و ثابت اتحادیه جهانی علمای مسلمانان مخالفت با هرگونه رابطه با رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس است.وی ضمن هشدار به پیامدهای معامله قرن نسبت به حقوق فلسطینیان و امت اسلامی عربی گفت: این توطئه دارای آثار بسیار خطرناکی از جمله اعلام قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و دیگر مصائب برای مسلمانان است.'القره داغی' با تاکید بر اینکه واشنگتن در زمینه اقتصادی و رژیم صهیونیستی بهره برنده طرح آمریکایی معامله قرن هستند از دولت های اسلامی ، عربی به ویژه حکام کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس خواست به اراده مردم خود احترام گذاشته با اصول اسلامی ومسائل امت عربی اسلام که مهمترین آنها مساله فلسطین است همراه شوند.وی خطاب به حکام برخی کشورهای عربی خلیج فارس گفت: تفرقه به ضرر امت عربی اسلامی است و منجر به هرج و مرج خواهد شد و صحیح تر این است که روساء ، پادشاهان و شاهزادگان با اصول دینی مردم خود همراه شوند.وی خواستار آزادی زندانیان سیاسی کشورهای عربی از جمله شیخ 'سلمان العوده' در عربستان شد.'شیخ علی قره داغی 'اخیرا بار دیگر به عنوان دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مسلمان انتخاب شد. اتحادیه علمای مسلمان در سال 2004 تاسیس و مقر آن در دوحه پایتخت قطر می باشد.هدف از تشکیل این اتحادیه ،بررسی مشکلات امت اسلامی و ارائه راه حل به آنها توسط علمای مسلمان می باشد.طرح ضد فلسطینی معامله قرن شامل انضمام کامل قدس به رژیم صهیونیستی، انضمام شهرک های موجود در کرانه باختری به این رژیم، نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی و تعیین منطقه 'ابودیس' به عنوان پایتخت کشور فلسطین است.این طرح با واکنش های شدیدی از سوی مسلمانان و فلسطینیان رو به رو شده و تنش ها و درگیری ها با نظامیان اسرائیلی را در فلسطین از جمله نوار غزه افزایش داده است.بسیاری از تحلیلگران منطقه غرب آسیا نیز معتقدند، معامله قرن مانند دیگر توافق های صلح در ارتباط با فلسطین اشغالی حق و حقوق مردم در آن را رعایت نکرده و آنان با وجود گذشت 70 سال از اشغال بر بازپس گیری حق خود تاکید دارند. برچسب ها: علی محیی الدین القره داغی ، مسلمان ، رژیم صهیونیستی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مسلمان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر ،۶ جلد از مجموعه مقالات سومین همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا رونمایی می‌شود.

اسماعیل اسفندیاری مسؤول گروه همایش‌ها و هم اندیشی های کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین اعلام کرد: با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشورهای مختلف، بیش ازر ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت شد که حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

وی ادامه داد: این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که روز پنجشنبه در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشورهای مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6080753 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • دفاع مشروع ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • اساتید دانشگاههای جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد