Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا – نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: توطئه هاي مختلف و تبليغات منفي دشمنان تاثيري در پيشرفت ملت ايران ندارد و با صلابت به مسيرخود ادامه مي دهيم.

به گزارش ايرنا،حجت الاسلام علي خاتمي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهر زنجان با اشاره به ديدار اخير مدال آوران پارآسيايي با رهبر معظم انقلاب افزود: رهبري در اين ديدار فرمودند که ورزشکاران معلول با وجود محدوديت شاهکار کرده اند و در اين ميان انسان کانون استعداد است و بايد از ظرفيت ها استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: مقام معظم رهبري در اين ديدار به بهره گيري از ظرفيت هاي مختلف کشور تاکيد کردند و اين در حالي است که برخي به دنبال تزريق ياس در کشور هستند و به جايي نخواهند رسيد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان ادامه دا: طي ماههاي گذشته سردمداران امريکا با تبليغات منفي و با اعمال تحريم هاي ظالمانه درصدد تضعيف و حتي نابودي کشورمان سخن گفته اند که هم اکنون وضعيت ديگري حاکم است.
وي بيان کرد: هم اکنون و با تدبير قواي سه گانه و رهبري به ويژه قوه قضائيه آرامش نسبي در کشور حاکم شده که اميدواريم همين روند ادامه يابد.
امام جمعه زنجان با اشاره به آغاز هفته وحدت مصادف با 12 تا 17 ربيع الاول ادامه داد: هفته وحدت به دليل وجود اختلاف نظر در تاريخ ميلاد پيامبر به وجود آمده بود که با تدبيرامام راحل اين موضوع به هفته وحدت نامگذاري شد.
وي اظهار داشت: همين اختلاف بوجود آمده دسيسه اي براي دشمنان شد تا اختلافاتي را بين شعيه و سني بوجود آورند که معمار کبير انقلاب اسلامي اين مهم را هفته براي مودت و دوستي اعلام کردند.
حجت الاسلام خاتمي افزود: بر اين اساس برنامه هاي مختلفي در اين هفته برگزار مي شود و در اين ميان سبک، سيره و روش زندگاني اشرف کائنات عالم حضرت محمد (ص) به عموم مردم تبيين و تشريح شود.
وي با اشاره به پنج آذر سالروز تشکيل بسيج مستضعفان نيز گفت: در اين ارتباط رهبري و امام راحل ديدگاههاي مشترکي براي بسيجي از جمله با ايمان بودن ، اخلاص ، پيشرو بودن ، دغدغه مند مسائل جامعه، مسوليت پذيري و خدمتگزاري خالصانه ، واقع گرايي ، دشمن شناسي و قانونمنداري را ذکر کرده اند.
امام جمعه زنجان ادامه داد: خانواده ها زمينه ازدواج آسان را براي جوانان فراهم کنند، و در اين ميان توجه به مسائل اعتقادي و اخلاقي در اولويت باشد و مهريه ها و جهيزيه هاي سنگين هرگز خوشبختي نمي آورد.
وي در پايان با قدرد داني از خدمات 28 ماهه اسدالله درويش اميري استاندار زنجان خاطر نشان کرد: بنده در خط هيچ جناحي نيستم و در مسير رهبري حرکت کرده ام و بر اين اساس از خدمات استاندار سابق که تلاش کردند زمينه توسعه استان را فراهم کنند تشکر مي کنم و براي استاندار جديد نيز آرزوي موفقيت دارم.
9646/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی