Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر ارتباطی دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ که به علت ریزش برف از سمت چهارمحال و بختیاری مسدود شده است، از سمت جاده ' بزنوید 'شهرستان الیگودرز لرستان باز است.

ستار فرهادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بارش های استان که از روز پنجشنبه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری آغاز شد ، در شهرستان کوهرنگ و ارتفاعات به صورت برف بود و باعث شد ارتباط مسیر گردنه عسل کشان در مسیر چلگرد به دهستان موگویی قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اهالی 15 روستای دهستان موگویی می توانند از جاده ارتباطی این دهستان به بزنوید شهرستان الیگودرز در استان لرستان رفت و آمد کنند.
فرهادی تصریح کرد: برخی از راه های ارتباطی خاکی روستاهای بخش بازفت شهرستان کوهرنگ نیز به علت بارندگی با مشکل تردد مواجه شده بود ولی تردد در مسیرهای برف گیر این شهرستان باید با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی انجام می شود.
وی تصریح کرد: عملیات بازگشایی راه های روستاهای بخش بازفت شهرستان کوهرنگ از سوی نیروهای راهداری، امدادی و فرمانداری در حال انجام است.
به گزارش ایرنا، ارتفاع برف در شهر چلگرد مرکز این شهرستان 20 سانتیمتر و در گردنه ها 50 سانتیمتر است.
چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ بیش از 4 هزار نفر جمعیت دارد که در 6 ماهه دوم سال منطقه برف گیر می شود.
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي موگويي كوهرنگ چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری

معاون تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: تا امروز ۳۸۷۶ نفر در پایگاه‌های اسکان نوروزی استان پذیرش شده‌اند که بیشترین آمار پذیرش در پایگاه‌های نوروزی مربوط به شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن است.

مصطفی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تا امروز، چهارشنبه، هشتم فروردین، تعداد سه هزار و ۸۷۶ نفر در پایگاه‌های اسکان نوروزی استان پذیرش شده‌اند که بیشترین آمار پذیرش در پایگاه‌های نوروزی مربوط به شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن است

وی با بیان این‌که استقبال مسافران نوروزی از ستادهای اسکان شهرستان لردگان در حال افزایش است، ادامه داد: هم اکنون تعداد ۲۱ پایگاه اسکان، ۷۱ مدرسه و ۴۵۰ کلاس درس آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند که با توجه به احتمال بارش باران و وقوع سیل تعداد ۲۰ مدرسه برای اسکان مسافران در شرایط بحران در نظر گرفته شده است.

معاون تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان گفت: اسکان نوروزی میهمانان از بیست‌وهشتم اسفند آغاز شده است و تا دوازدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

کد خبر 739548

دیگر خبرها

  • تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.
  • واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در کیار
  • آبشارهای آرامش بخش چهارمحال و بختیاری؛ گوشه‌هایی از بهشت
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • شهرستان فرخشهر میزبان گردشگران نوروزی
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • باران در کوهرنگ و سیلاب در چهارمحال و بختیاری+تصاویر
  • قطع راه ۲۰روستای الیگودرز/ عشایر در انتظار امداد هوایی