Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: سیزدهمین کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت‌ها و ارتقای ایمنی امسال در شهر بانکوک کشور تایلند با حضور ۸۵۰ شرکت کننده، ۱۲۰ سخنران و ۶۰۰ پوستر از ۱۳۰ کشور جهان برگزار شد.

وی گفت: این کنفرانس ۲ سالانه، با حمایت سازمان  جهانی بهداشت (WHO)، وزارت ‌بهداشت تایلند، سازمان اورژانس تایلند و سازمان سلامت تایلند با هدف پیشگیری از خشونت و حوادث در راستای دستیابی به توسعه پایدار برگزار شد و تیم راهور ناجا نیز به عنوان نمایندگان ایران در آن به ارائه اقدامات و دستاوردهای فرهنگی ، اجتماعی و رسانه ای پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: پلیس راهور ناجا در این کنفرانس توانست با ارسال فیلم های  کوتاه ، عکس، پوستر و تیزرها و انیمیشن های  فرهنگی تهیه شده برای ارتقای فرهنگ و رعایت قوانین و مقررات رانندگی، که توسط هیات ۱۳ نفره داوران بین المللی ارزیابی شده بودند با پشت سر گذاشتن کشورهای توسعه یافته با درآمد بالایی همچون استرالیا و کانادا، پس از امریکا مقام دوم جایزه بین‌المللی ایمنی در حوزه  رسانه را کسب کند. همچنین ۲ محصول فرهنگی – اجتماعی پلیس راهور نیز مورد تقدیر داوران قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این کنفرانس شرکت کنندگان در کنفرانس در بیانیه پایانی، با تاکید بر نزدیک شدن به پایان دهه ایمنی راه‌ها (۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ میلادی) اذعان کردند که "هنوز سوانح ترافیکی به عنوان یک مشکل اساسی در کشورهای کم درآمد و درآمد متوسط حل نشده و چالش اساسی این کشورها به حساب می‌آید که در راستا ضروری است کشورها ضمن تلاش مضاعف در خصوص ارتقای جهانی ایمنی راه‌ها، تامین بودجه مورد نیاز و استفاده از تجارب موفق جهانی برای کاهش مصدومیت‌های ناشی از سوانح ترافیکی گام‌های موثری بردارند. همچنین در جهت رسیدن به چشم انداز صفر در کاهش سوانح ترافیکی همه کشورها باید از ابزارهای لازم که یکی از آنها ارتقای فرهنگ رانندگی است کمک بگیرند."

به گزارش سایت راهور، پلیس راهور ناجا در دوازدهمین کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت‌ها و ارتقای ایمنی در سال ۲۰۱۶ در کشور فنلاند نیز در بخش مدیا  موفق به کسب مدال برنز جهانی شده بود.

مقرر شده است چهاردهمین کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت‌ها و ارتقای ایمنی سال ۲۰۲۰ در کشور استرالیا برگزار شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل الحسینات و سلیمانی پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که روی ضربه ایستگاهی جیراوات سورنوویچیان به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد. در سوی دیگر حالا عراق باید در انتظار نتیجه دیدار ازبکستان و ویتنام بماند و در صورت صعود ازبکستان باز دیگر شانس صعود به جام جهانی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • عزم مقام‌های عالی ایران و پاکستان برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی