Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکردکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی پارلمانی سازمان که روز گذشته در یک سانحه رانندگی در استان گلستان درگذشتند، از دقایقی پیش در سالن اصلی بیمارستان میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم جمعی از  شخصیت‌ها و مسئولان لشگری و کشوری از جمله اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور،  محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،  علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، ایرج فاضل رئیس سازمان نظام پزشکی،  آذری جهرمی وزیر ارتباطات،  مقیمی استاندار تهران، علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر، ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک،  حسینعلی امیری، معاون رئیس جمهور، موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، سیف، رئیس سابق بانک مرکزی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، رئیس سازمان غذا و دارو، مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی، جلودارزاده و بادامچی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، حافظی رییس اسبق تامین اجتماعی، دبیر کل و معاون جوانان هلال احمر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، مراسم ادای احترام و بدرقه پیکر دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین امروز 9 صبح  با حضور وزیر کار از مقابل بیمارستان حکیم جرجانی در گرگان برگزار شد و مراسک تشییع پیکر ایشان نیز از دقایقی در بیمارستان میلاد شروع شد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته 24 آبان خودروی همراهان وزیر رفاه در سفر به استان گلستان با یک تانکر نفت‌ برخورد کرد که طی آن سید محمدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج‌الدین، معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد

به گزارش ورزش سه، ساعاتی پیش علی خطیر و رضا درویش دو مدیرعامل دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در محل برگزاری مراسم حضور یافتند و در بدو ورود با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان رودررو شدند. همچنین احسان خاندوزی در همین زمان وارد سالن برگزاری این مراسم شد.

نکته جالب در عکس های ارسالی صورت بشاش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است که خود در این جابه‌جایی نقش مهمی را ایفا کرده است.

دیگر خبرها

  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • قتل رییس شهربانی مصدق؛ مقدمه چینی کودتای ۴ ماه بعد