Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم برای تقویت خط حمله خود، جذب برادر کوچک‌تر ادن هازارد را هدف قرار داده است.

طرفداری- تورگان هازارد، وینگر 25 ساله مونشن گلادباخ بالاخره توانسته از زیر سایه برادرش خارج شود و نامی برای خود دست و پا کند. هازارد که نقش مهمی در مونشن گلادباخ دارد و اخیرا به صورت منظم برای تیم ملی بلژیک به میدان می رود، توجه رم به خود را جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، رم علاقه مند است برای تقویت خط حمله خود، تورگان هازارد را در فصل آینده به خدمت گیرد. قیمت هازارد، حدود 25 الی 30 میلیون یورو تخمین زده می شود اما این وینگر چپ تکنیکی، تا سال 2020 با گلادباخ قرارداد دارد و جالوروسی امیدوار است با توجه به این موضوع، از تیم آلمانی تخفیف بگیرد. مصدومیت های متعدد و بالا رفتن سن دیگو پروتی آرژانتینی، موجب شده تا رم به دنبال خرید یک جانشین برای او باشد و تورگان هازارد برای آن ها ایده آل ترین گزینه است.

ایل تمپو، چاپ رم نیز گزارش می دهد که آ اس رم ممکن است برای تقویت خط هافبک و حمله خود، رافینیا آلکانتارا، هافبک تهاجمی برزیلی بارسلونا را به خدمت گیرد. با مصدومیت های متعدد در خط هافبک رم، رافینیا می تواند جایگاه ثابتی در رم به دست آورد و البته تجربه حضور در سری آ می تواند به او کمک زیادی کند. رافینیا مایل است تا زمان بیشتری برای بازی به دست آورد و از بابت ترک بارسلونا مشکلی نخواهد داشت اما مسئله مهم، پرداخت رقم درخواستی بارسلون است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو خواهان طولانی‌شدن جنگ و گسترش آن در منطقه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۲۰۰ روز از آغاز جنگ در تحقق اهداف اعلامی خود ناکام بوده و شکست خورده است.

الهندی افزود: دشمن صهیونیست ناچار است در برابر این شکست راهبردی به روشی دیگر رفتار کند. اگر نیروهای اشغالگر در غزه بمانند یک جنگ فرسایشی در این باریکه رخ خواهد داد.رفح برای مقاومت با خان‌یونس یا شمال نوار غزه فرقی نخواهد داشت. ورود نیروهای اشغالگر به رفح بحران داخلی اشغالگران را حل نمی‌کند. نتانیاهو گزینه ورود نیروهایش به رفح را به عنوان تصویری از پیروزی مطرح می‌کند. نتانیاهو خواهان به درازاکشیده‌شدن جنگ و وقت‌کشی است و تلاش می‌کند جنگ منطقه‌ای رخ بدهد.

الهندی گفت: مقاومت در گفت‌وگوها از خود نرمش نشان داد، اما مشکل از موضع اشغالگران و آمریکا سرچشمه می‌گیرد. اشغالگران از هفتم اکتبر برای ارتکاب جنایت و تسلیح شهرک‌نشینان سواستفاده می‌کنند.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: سخن از کشور فلسطین آن چنان که در توافق اسلو آمده یک فریب بزرگ است. هیچ طرحی در خصوص برپایی کشور فلسطین وجود ندارد.

الهندی ادامه داد: مواضع کشورهای عربی در قبال غزه به یک شکل نیست. کمک‌ها در رفح موجود است، اما متاسفانه کشورهای عربی به دلیل مخالفت دشمن صهیونیست نمی‌توانند آن‌ها را وارد نوار غزه کنند.

کد خبر 6088121

دیگر خبرها

  • نتانیاهو خواهان طولانی‌شدن جنگ و گسترش آن در منطقه است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد