Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام صفدر پناهی، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی «گفتمان انقلاب» با اشاره به اهداف و چشم اندازهای انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، گفت: دوران انقلاب یکی از بهترین دوران هایی بود که مردم ما با تلاش و کوشش خود، همه برای به ثمر نشستن آن در شهرها و روستاها با ریختن به خیابان ها و شعار «مرگ بر شاه» و «درود بر خمینی» تلاش می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به خاطره ای از دوران انقلاب در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: در روزهای آغازین انقلاب وقتی مردم شهر دهدشت در حال شعار سردادن بودند، عده ای با سنگ به شیشه های مغازه ها می زدند که با دستور آمیراحمد تقوی از این کار منع شدند و بعد از آن، شعار می دادیم که «ما بت شکن هستیم، شیشه شکن نیستم».

 

پناهی تصریح کرد: بیشتر تظاهرات ها عصرها در شهر دهدشت و شب ها نیز خانه به خانه در روستاها صورت می گرفت تا چهره واقعی انقلاب اسلامی برای مردم تبیین و تشریح شود.

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: علی رغم همه تلاش ها، زحمات و خدمات ارزنده انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته، هنوز آثار سوء مدیریت ها و محرومیت ها را می توان در روستاهای کشور به خصوص این استان مشاهده کرد.

 

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با تدابیر امام خمینی (رحمه الله علیه)، تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت روز افزون ملت دشمن را نه تنها از داخل کشور بلکه از منطقه نیز بیرون رانده و پنجه در پنجه دشمن، در سطوح بین المللی در حال مبارزه است.

 

پناهی خاطرنشان کرد: آنچه هیمنه دو ابرقدرت شرق و غرب را برهم زد، پیدایش انقلابی نوپا به رهبری امام خمینی (رحمه الله علیه) بود که باعث شد آوازه آن در جهان به ثبت برسد.

 

این فعال سیاسی در ادامه، اضافه کرد: امروز در کشوری مثل عربستان سعودی که هنوز نظام پادشاهی بر آن حاکم است شاهد هستیم که در این کشور نه استقلالی وجود دارد، نه انتخاباتی، نه توانایی مقابله با قدرت های خارجی و خود فروختگی خارجی به وضوع قابل مشاهده است.

 

وی گفت: در مقابل برخی کشورها، انقلاب اسلامی ما از روزهای آغازین خود همواره آماج تحریم ها، ترورها، نفوذی ها و تحمیل جنگی هشت ساله بود که اگر جمهوری اسلامی ایران نبود که با ولایت مداری و اعتقاد به باورها ایستادگی نمی کرد، هیچ کشوری توانایی این همه مقاومت را نداشت.

 

پناهی تاکید کرد: این در حالی است که بیشتر کشورها از دادن سیم خاردار به ما خودداری می کردند ولی همین کشورها به صدام انواع تسلیحات نظامی و شیمیایی را می دادند تا بلکه نظام را از پای دربیاورند.

 

این مسئول به تلاش های دشمنان برای نفوذ در ارکان نظام اشاره کرد و گفت: نفوذ یکی مهم ترین حربه های دشمنان است که همواره برای براندازی این نظام در طول چهار دهه گذشته از آن استفاده کردند که در دولت موقت نیز این نفوذ به خوبی شکل گرفته بود و با افشا شدن بخشی از اسناد لانه جاسوسی، نقش روشن نفوذی های عیان شد.

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگ نرم یا همان شیبخون فرهنگی که بارها و بارها مقام معظم رهبری نسبت به آن به مسئولان و مردم هشدار داده بودند، امروز آثار آن را می توان در جامعه به خوبی مشاهده کرد.

 

وی اظهار داشت: جنگ نرم بزرگترین چالش بعد از جنگ تحمیلی بود، چرا که در جنگ تحمیلی دشمن در مقابل شما بود و کشته شدگان شهید بودند و مواضع همه به خوبی مشخص بود، ولی در جنگ نرم علاوه بر نفوذی که شکل می گیرد، رفتارها، باورها و گفتار برخی از خواص را نیز تحت نفود خود در می آورد و تشخیص حق و باطل را کمی سخت خواهد کرد.

 

پناهی یادآور شد: با وجود همه تحریم ها و تهدیدات، امروز انقلاب اسلامی ما به تمام منطقه و کشورهای جهان در حال صادر شدن و خنثی کننده بیشتر توطئه های دشمنان است.

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت ما دست در دست هم پشت این نظام هستند، هیچ قدرتی نمی تواند آن را شکست دهد و این را به خوبی در 40 سال گذشته در تمام راهپیمایی ها به خوبی به منصه ظهور گذاشتند.

 

وی عنوان کرد: بدون شک دشمن به دنبال برنامه های گسترده ای برای هدف قراردادن یوم الله 22 بهمن است، ولی مردم با بصیرت و انقلابی ما این بار نیز توطئه های دشمنان را با حضور حماسی خود خنثی خواهند کرد.

 

پناهی گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ما به خوبی به دشمنان نشان داد که این ملت پای نظام، خون شهدا، امام و رهبری خود ایستاده اند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز ۲۰۱۸ نهم ربیع الاول مهدویت تامین اجتماعی آمریکا تصادفات جاده ای سوگواری شهادت امام حسن عسکری شهادت امام حسن عسکری ع سازمان اوقاف و امور خیریه نفوذ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفتمان انقلاب جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد متن بیانیه به این شرح است:

سپاه مولود و تربیت شده دامان انقلاب است و به برکت مجاهدت و ایثار جوانان غیرتمند ایران اسلامی فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی و نیز مجموعه‌ای از نیروهای متعهد، کارآمد و حزب‌اللهی را در اختیار دارد.

در حقیقت یکی از بخش‌های مهم کارنامهٔ سپاه، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است و کارآمدی خود را در عرصه پیشرفت‌های دفاعی به شایستگی نشان داده و همگام با سایر نیروهای مسلح، پایه‌های اقتدار ملت ایران را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی گام برداشته است.

امروز نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز سپاه پاسداران در آزمون بزرگ خدمت‌رسانی و کمک مؤمنانه به مردم و آسیب‌دیدگان همچون سیل منطقه کالپوش و استان سیستان و بلوچستان در کنار سایر نهادها، جلوه دیگری از مسئولیت‌پذیری در برهه‌های حساس را به نمایش گذاشته است.

بی‌شک، اتهام زدن‌ها و کینه‌ورزی و اقدامات تروریستی و تحریم‌های آمریکا بر ضد این نهاد، ناشی از جایگاه و نقش حیاتی سپاه در اقتدار و حفظ امنیت ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی نظام سلطه است و ملت ایران نیز همواره قدردان این تلاش‌ها بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» نشان داد که اکنون به‌عنوان مجموعه‌ای قدرتمند در عرصه‌های نبرد زمینی، دریایی و هوافضا از قدرت موشکی در سطح پیشرفته برخورداراست و با استفاده از پیشرفته‌ترین فنون تخصصی و دانش نظامی؛ نیرویی راهبردی محسوب می‌شود و در صیانت از امنیت و ثبات و دفع اشرار و متجاوزان؛ توانایی‌های خود را در عرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم بارها به اثبات رسانده است.

امروز نیز سپاه با اشراف اطلاعاتی بر تحولات منطقه‌ای و تحرکات قدرت‌های فرا منطقه‌ای، با تکیه بر ظرفیت‌های دفاعی و بازدارنده، در مقابله با تهدیدات از آمادگی‌های همه‌جانبه برخورداراست و هرگونه خطای محاسباتی دشمنان را با پاسخ قاطع، سخت و پشیمان کننده روبرو خواهند ساخت.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان آمادگی کامل خود را در ادامه خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و دفاع و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌کند

کد خبر 6084421

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند