Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه گفت: راه ارتباطی ۵۰ روستا در بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک مسدود شده است. محمد ماهیاری افزود: راه ارتباطی این روستا‌ها به علت طغیان آب رودخانه، دره‌های فصلی و خاکی بودن جاده‌های ارتباطی این روستا‌ها مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شدت بارش در بخش دیشموک افزود: بیشتر روستا‌های مسدود شده در این بخش هستند.
ماهیاری ادامه داد: جاده تنگ چویل به خوزستان نیز به علت طغیان شدید آب رودخانه مسدود شده و تردد در این مسیر امکان پذیر نیست.
وی افزود: مسیر دهدشت - قلعه رئیسی و محور دهدشت، سوق به لنده نیز به علت ریزش کوه مسدود شده بود که با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد. رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه گفت: چهار گروه راهداری با سه دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر در محور‌های مواصلاتی شهرستان مشغول بازگشایی راه‌ها هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد قطع راه ارتباطی کهگیلویه راهداری و حمل و نقل جاده ای طغیان رودخانه قلعه رئیسی دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود

به گزارش خبرآنلاین،سردار مومنی با بیان اینکه اکثر محورهای کشور تردد پرحجم و روانی را دارند، گفت: فقط در محورهای شمالی مانند محور هراز و محور چالوس ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: با توجه به اینکه بار ترافیکی شب گذشته از شمال به جنوب در محور چالوس بسیار زیاد بود امروز نیاز به یک طرفه شدن در حال حاضر نبوده است.

رئیس پلیس راه کشور به تمهیدات پیش بینی شده در موج بازگشت مسافران نوروزی اشاره کرد و ادامه داد: روز ۱۲ و ۱۴ فروردین مسیر جنوب به شمال در محور چالوس به تهران مسدود اعلام می‌شود تا برای هموطنانی که از محورهای شمالی برمی گردند، مشکل ترافیکی به وجود نیاید.

وی در پایان از هموطنان خواست که در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888993

دیگر خبرها

  • خسارت ۷۳ میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی پلدختر
  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی استان
  • جاده چالوس رفت و برگشت مسدود شد