Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - امام جمعه موقت سروآباد گفت: رئیس جمهور آمریکا برای اعمال تحریم ها، ادعا می کند هدفش کمک و حمایت از ملت ایران است در حالیکه تحریم ها مردم را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا «ترامپ» فردی دروغگو با حافظه ای ضعیف است و حرف هایی که زده را خیلی زود فراموش و همه آنها را نفی می کند بنابراین مردم و مسئولان ما نباید بیشتر از این از این فرد کذاب انتظار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ترامپ نباید فراموش کند که هرگز نمی تواند یک ایرانی را تهدید کند، چه برسد به اینکه بخواهد ملت و دولت ما را تهدید کند چون ما ملتی مقاوم هستیم که هرگز و در هیچ شرایطی دست از آرمان های نظام اسلامی بر نمی داریم.
امام جمعه موقت سروآباد تاکید کرد: تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران است و با ادعای دولتمردان این کشور که تحریم ها را علیه ملت نمی دانند کاملا در تضاد است.
وی بر ضرورت مدیریت هوشمندانه بر واردات کالاها و اجناس تاکید کرد و گفت: دولت باید نسبت به واردات کالاهایی که مشابه آنها در داخل تولید می شود سختگیری های بیشتری اعمال کند.
ماموستا حسینی بر ضرورت حمایت از تولید داخل تاکید کرد و یادآور شد: اگر از تولید داخلی حمایت شود باعث رونق اقتصاد داخلی، ایجاد اشتغال و فعال شدن کارخانجات و در نهایت استقلال ملی خواهد شد.
وی بر ترویج توقع عمومی مبنی بر ضرورت شفاف سازی عملیات ارزی و بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه تجارت رسمی کشور نیز تاکید کرد.
ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نماز اشاره کرد و اظهار داشت: نماز باعث تمرکز فکر، حواس و تقویت ذهن می شود و رفتارهای ناپسند و غیراخلاقی را در فرد نمازگذار کاهش می دهد.
وی با اشاره به آیه قرآن کریم در خصوص اهمیت فریضه نماز گفت: خداوند متعال خطاب به مسلمانان می فرماید پناه ببرید به نماز و بی گمان برپایی نماز برای کسانی که از دستورات الهی کج فرمانی می کنند، سخت و دشوار است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان، 73 روستا و جمعیت 50 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه خطبه ها تحريم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟

چین مشتری اصلی نفت ایران است و با احتمال اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا، سوالات زیادی درباره آینده این تجارت به وجود آمده است. نظرات متفاوتی درباره تاثیر این تحریم‌ها وجود دارد.

به گزارش آسیا، سیجیا سان، دستیار مدیر تحقیقات و تحلیل پایین دستی «اس اند پی گلوبال» اظهار کرده است: «تاکنون، جریان صادرات نفت ایران به چین طبق روال معمول ادامه دارد، اما وضعیت این صادرات در آینده، به نحوه اجرای تحریم‌ها از سوی آمریکا بستگی خواهد داشت.»

از سوی دیگر، برخی منابع پالایشگاهی و بازرگانی گفته‌اند تقاضای چین برای نفت ایران، با تحریم‌های جدید آمریکا، بعید است آهسته شود. فعالان بازار، این سوال را مطرح کرده اند که تحریم‌های شدیدتر آمریکا، چگونه می‌تواند عرضه نفت را تهدید کند و به طور بالقوه جریان صادرات را مختل کند. یک منبع مرتبط با یک پالایشگاه خصوصی در شاندونگ گفت: «تعجب نمی‌کنم که آمریکا، تحریم‌های بیشتری را برای صادرات نفت خام ایران پس از عملیات اخیر تهران اعمال کند و فکر نمی‌کنم که اقدام آمریکا، کل رویه را تغییر دهد.»

محموله‌های نفت ایران، خوراک اصلی پالایشگاه‌های مستقل چین بوده‌اند. طبق برآورد «اس اند پی گلوبال»، این محموله‌ها معمولا ۴۰ تا ۵۰ درصد مواد اولیه وارداتی توسط پالایشگاه‌های مستقل را تشکیل می‌دهند. «اس اند پی گلوبال» اطلاعات را از منابع تجاری و منابع پالایشگاهی مستقل، شرکت تحلیل داده کپلر، کارگزاران کشتیرانی و منابع بندری جمع آوری کرده و این اطلاعات را با منابعی که آگاهی مستقیم از موضوع دارند، چک می‌کند. در حال حاضر تقریبا تمام محموله‌های نفت ایران، به جای دلار، به یوان چین تسویه می‌شوند.

یک منبع پالایشگاهی گفت: «تحریم‌های بیشتر مطمئنا واردات محموله‌های ایرانی را دشوارتر می‌کند و ممکن است شرکت‌های بیشتری درگیر در این معاملات، تحریم شوند، اما همچنین می‌تواند منجر به کاهش قیمت بشکه‌ها و تشویق به خرید شود.»

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟