Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  تیم فوتبال سپیدرود رشت صبح امروز (جمعه) از ساعت 10:30 به مصاف تیم امیدهای این باشگاه رفت و در نهایت توانست با نتیجه 4 بر یک حریف خود را شکست دهد.

در این دیدار امین منوچهری و حسین ابراهیمی هر کدام دو گل برای تیم سپیدرود به ثمر رساندند.

شاگردان علی کریمی با 9 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی پس از اینکه در دو دیدار اخیرشان شکست‌ناپذیر ظاهر شدند و مقابل پرسپولیس به برتری و برابر فولاد خوزستان به تساوی رسیدند، فردا در تهران مهمان پیکان خواهند بود و انگیزه زیادی دارند تا در این بازی خارج از خانه به پیروزی دست یابند و شرایط بهتری در جدول پیدا کنند.

مجتبی حسینی که طی دو فصل اخیر هدایت پیکان را برعهده داشت و در کنار حفظ سهمیه این تیم با جوانان پرشمار، موفق شد بیش از بودجه این باشگاه درآمدزایی کند و رکورد قابل توجهی برای خودروسازان در ساخت و معرفی مهره‌های کم سن و سال داشته باشد، حالا باید آلومینیوم را مقابل تیم سابقش هدایت کند و به دنبال کسب برتری است.

آلومینیوم اراک که در دیدار رفت مقابل پیکان به دلیل مردود شدن گل و یکی از بزرگترین جنجال‌های فصل نتوانست به برتری دست پیدا کند، امیدوار است فردا با تدابیر تاکتیکی سیدمجتبی حسینی بتواند مقابل پیکان نتیجه بگیرد.

شاگردان حسینی در آخرین حضورشان در ورزشگاه دستگردی تهران موفق شدند در هفته سوم لیگ برتر به پیروزی مقابل هوادار تهران دست پیدا کنند و امیدوار هستند در همین استادیوم پیکان را هم شکست بدهند.

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم