Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، افزود: امروز ( 25 آبان ماه ) سامانه بارشی در جنوب غرب، غرب، مرکز، شمال شرق، بخش‌هایی از جنوب و شرق کشور، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان فعال است و پیامد آن بارش باران و در جنوب غرب و جنوب کشور رگبار و رعدو برق و وزش باد است.

وظیفه ادامه داد: همچنین بارش برف و مه در ارتفاعات البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و ارتفاعات زاگرس در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمدف جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان، جنوب همدان، غرب مرکزی و شمال شرق خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی امروز ( 25 آبان ماه ) برای بخش‌هایی از استان‌های واقع در سواحل جنوبی دریای خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

وظیفه همچنین اعلام کرد که در روز شنبه گستره فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق کشور است و به تدریج این سامانه اوایل صبح یکشنبه از کشور خارج می‌شود.

وی در ادامه اظهارکرد: روزهای جمعه و شنبه ، غرب و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود و روز یکشنبه مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

وظیفه درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده (شنبه و یک‌شنبه)، گفت: آسمان تهران فردا (26 آبان ماه) کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و با بیشترین و کمترین دمای 15 و 5 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. همچنین آسمان پایتخت یک‌شنبه (27 آبان‌ماه) صاف و گاهی همراه با افزایش ابر خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای آن به 14 و 6 درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی برف جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر از سازمان هواشناسی، در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. همچنین ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

قابل ذکر است تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت در برخی از ساعات روز شدید و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

چهارشنبه و پنجشنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

‌هوای امروز تهران ابری همراه با بارش پراکنده است، اما به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۰ و کمینه دمای آن ۱۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کد خبر 6087370 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است