Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:54:56 GMT

برشکاری لیزری روی فلز با دقت بسیار بالا + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۶۴۹۷

برشکاری لیزری روی فلز با دقت بسیار بالا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، فناوری لیزر در عرصه‌های مختلفی به کمک صنعتگران و تولیدکنندگان آمده است. قدرت و دقت بالا از شاخصه‌های این فناوری در عرصه برشکاری است.

فیلم زیر شامل تصاویری دیدنی از برشکاری روی فلز توسط ماشین برش لیزری است که در ادامه می‌بینید.

 

بیشتر بخوانید: قدرت حیرت انگیز لیزر در پاکسازی سطح فلزات زنگ‌زده

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

برشکاری فلز با سرعت زیاد توسط دستگاه برش لیزری

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت

قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه، بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت و تحت تاثیر تمدید محدودیت عرضه اوپک پلاس و حملات اوکراین به زیرساخت انرژی روسیه، به رشد ماهانه رسید.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت برای تحویل در ماه مه، یک دلار و ۳۹ سنت معادل ۱.۶ درصد افزایش یافت و در ۸۷ دلار و ۴۸ سنت در هر بشکه بسته شد. قرارداد تحویل ژوئن، با یک دلار و ۵۸ سنت افزایش، در ۸۷ دلار در هر بشکه بسته شد.

بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا برای تحویل در ماه مه، با یک دلار و ۸۲ سنت معادل ۲.۲ درصد افزایش، در ۸۳ دلار و ۱۷ سنت در هر بشکه بسته شد.

نفت برنت ۲.۴ درصد و وست تگزاس اینترمدیت، حدود ۳.۲ درصد رشد هفتگی داشت. هر دو شاخص برای سومین ماه متوالی افزایش یافتند.

در معاملات روز قبل، قیمت نفت تحت تاثیر رشد غیرمنتظره ذخایر نفت و بنزین آمریکا که به دلیل واردات بالاتر نفت خام و کندی تقاضا برای بنزین بود، با کاهش روبرو شده بود. با این حال، رشد ذخایر نفت آمریکا، کمتر از میزان پیش بینی شده توسط موسسه امریکن پترولیوم بود و تحلیلگران، خاطرنشان کردند این افزایش، برای این وقت از سال، کمتر از حد انتظار بود.

در این بین، اقتصاد آمریکا در سه ماهه چهارم، سریعتر از برآورد قبلی، رشد کرد. اداره تحلیل اقتصادی وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد تولید ناخالص داخلی این کشور بر مبنای سالانه، ۳.۴ درصد رشد کرد که بالاتر از برآورد اولیه ۳.۲ درصد بود.

یک مقام فدرال رزرو روز چهارشنبه اعلام کرد آمار تورم هم این احتمال را تقویت کرد که بانک مرکزی آمریکا، برای کاهش نرخ بهره کوتاه مدت در سال میلادی جاری، همچنان صبر خواهد کرد. با این حال، وی به زمان کاهش نرخ بهره اشاره ای نکرد.

بر اساس گزارش رویترز، اعضای اوپک پلاس جمعا تصمیم گرفتند تولید نفت خود را در سه ماهه دوم سال میلادی جاری، ۲.۲ میلیون بشکه در روز محدود کنند. با این حال، بخش عمده این کاهش تولید از قبل به اجرا گذاشته شده بود و شامل کاهش تولید یک جانبه عربستان سعودی به میزان یک میلیون بشکه در روز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرروابط عمومی سپاهان در جواب کرمانشاهی؛ رقص لیزر و ضیافت اشتباه داوران را یادمان نرفته!
  • قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت
  • بالا رفتن آمار مسمومیت در بیمارستان‌های بوشهر
  • فعالیت دانش‌بنیان در استان بوشهر به‌ یک فرهنگ تبدیل شده است
  • ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • آسانسوری که گردشگران را ۳۲۶ متر بالا می‌برد! + فیلم
  • ۸ نکته مهم در زمان خرید پرینتر که باید به آن توجه کنید
  • معایب دستگاه جوش لیزر چیست؟
  • چگونه سرمایه داری به تهدیدی برای دموکراسی تبدیل شد؟