Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-24@22:05:07 GMT

تقوی: تعطیلات لیگ در کار ما وقفه انداخت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۶۵۳۰

تقوی: تعطیلات لیگ در کار ما وقفه انداخت

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تنها نگرانی ما در مقطع فعلی این است که بازیکنان را با توجه به تعطیلات از لحاظ آمادگی در حد مطلوب نگه داریم.

به گزارش وبسایت نود، محمد تقوی در حاشیه تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی، در مورد شرایط تیم، گفت:‌بعد از بازی بازی با ذوب آهن تنها موضوعی که باعث شد در کارهای تاکتیکی ما وقفه بیفتد تعطیلات لیگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله باعث شده تا سه بازیکن  اصلی ما به تیم ملی بزرگسالان بروند و دو بازیکن ما هم در تیم امید حضور یابند. تیم ما نصف و نیمه است. قصد بهانه آوردن ندارم اما تلاشمان این است که تا قبل از بازی با پرسپولیس بتوانیم در یک هفته اول بازیکنان را از لحاظ بدنی آماده نگه داریم.

وی افزود: تمریناتمان را از دو روز قبل آغاز کردیم و بیشتر تلاش ما روی این موضوع است که بازیکنان را از لحاظ هوازی، استقامتی و ... در شرایط خودشان نگه داریم. نمی‌خواهیم فشار بی مورد به تیم بیاوریم. سعی می‌کنیم تا یکشنبه این روند را آماده کنیم و از یک شنبه به روند قبلی‌مان مثل سایر مسابقات لیگ باز می‌گردیم. روند کار ما اینطور خواهد بود که در ابتدای هفته به تیم فشار می‌آوریم و دو سه روز قبل از بازی فشار تمرینات باز می‌گردند. تا آن زمان بازیکنان ملی هم باز خواهند گشت. من نگرانی در مورد مسائل تاکتیکی ندارم. بازیکنان از این لحاظ به درک متقابل رسیدند و مشکلی نداریم. تنها موضوعی که من  را نگران می‌کند این است که بازیکنان را در حد آمادگی مطلوب نگه داریم که در شرایط فعلی که بازی نداریم این کار بسیار سخت است. 

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی تراکتورسازی محمد تقوی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم این دور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایطی که وجود داشت هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تأثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

کد خبر 6087793

دیگر خبرها

  • معین تقوی طلایی شد
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت