Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امروز بیست‌وپنجم آبان ماه از دو نفر از بانوان حافظ کل قرآن کریم« اسماء حقیقی» و «زهرا خدایی» در بین‌الصلاتین نماز جمعه این هفته تبریز تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا این تجلیل توسط حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و مجید خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود، هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه تبریز یک نفر از حافظان کل قرآن کریم در بین‌الصلاتین مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیت های قرآنی نمازجمعه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از جزئیات نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رامین آذری ظهر امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ اظهار کرد: نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات رفت تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جزو نخستین ایستگاه‌های کشور است که این عملیات را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: طبق برنامه اعلام شده تعداد چهار هزار و ۱۰۰ نفر از زائرین استان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

آذری ادامه داد: تنها پرواز حج عمره امسال نیز روز پنج شنبه ششم اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام خواهد شد و ۱۶ اردیبهشت از جده به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

کد خبر 746660

دیگر خبرها

  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم