Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:45:16 GMT

اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون بسیجیان است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۶۵۶۱

اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون بسیجیان است

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون حضور قشرهای مختلف مردم و نیروهای بسیجی در صحنه های مختلف است.

به گزارش ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به هفته بسیج ( 29 آبان تا پنجم آذر ماه) افزود: تمام پیروزی های بع دست آمده در جبهه های مختلف حق علیه باطل در کشور، سوریه ، عراق ، یمن و غیره به خاطر حضور نیروهای بسیجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه باید قدر بسیج و نیروهای بسیجی را بدانیم، اظهار داشت: هرکاری که به مردم واگذار شود آنها برای حفط دین ، نظام و کشور خود کوتاهی نمی کنند.
ناصری با اشاره به اینکه خدمات بسیجیان قابل تقدیر است و ما مدیون آنها هستیم تصریح کرد: نیروهای بسیجی بدون هیچگونه چشمداشتی ، در جهت حفظ دین و انقلاب اسلامی تلاش می کنند زیرا آنها نیروهای با اخلاص و برای رضای خدا کار می کنند.
اخطیب جمعه یزد افزود: سفارش می کنم جوانان و مردم همیشه در صحنه باشند که حضور آنها موجب حفظ نظام و انقلاب می شود و با وحدت ، یکپارچگی و توکل برخدا توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
وی با اشاره به ماه ربیع الاول ادامه داد: به مردم توصیه می کنم از افراط و تفریط در شادی ها خودداری کنند برخی از افراد به نام شادی دست به کاری های می زنند که اصلا زیبنده نیست.
خطیب نماز جمعه یزد اضافه کرد: برخی از شبکه های مجازی سعی در منحرف کردن نوجوانان و جوانان ما دارند که در این زمینه باید آنها را آگاه سازی کنیم ، زیرا بی حیایی و بی حجابی در جامعه موجب معصیت گناه در جامعه می شود.
وی بر رعایت حجاب تاکید کرد و افزود: بی حیایی در جامعه موجب فساد می شود، بنابراین نباید قبح گناه شکسته شود .
امام جمعه یزد شهادت امام حسن (ع) را تسلیت و آغاز امامت امام زمان (عج) را تبریک گفت.
2088/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه نيروهاي بسيجي امام جمعه يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند