Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اعتماد مردم به سپاه را سرمایه‌ای ارزشمندی دانست و گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف بسیار ارزشمند است. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش‌آفرینی سپاه در خدمت به مردم اظهار داشت: بیمارستان‌های سپاه پاسداران در ارائه خدمات پزشکی و درمانی از کیفیت بالایی برخوردارند که این مهم در بیمارستان شهید محلاتی تبریز به وضوح دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  بابیان اینکه اعتماد مردم به کادر درمانی مجرب و متخصص بیمارستان سپاه در تبریز و تجهیزات پیشرفته این بیمارستان خدمات بخش بهداشت و سلامت این نیرو را متمایز کرده است گفت: خدمات بیمارستان سپاه پاسداران در تبریز در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به نحور شایسته و تقدیر بود.

آل هاشم تاکید کرد: سطح خدمات بخش‌های عمومی و تخصصی بیمارستان سپاه در تبریز در مواقع ضرورت و بحران و همچنین شرایط عادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مردم سپاه پاسداران را یک نیروی صرف نظامی نمی‌دانند، تصریح کرد: نیروی مردمی سپاه برای تحقق مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف اقدامات ارزشمندی انجام می‌دهد که ثمرات ماندگاری به دنبال داشته و دارد.

وی، اعتماد مردم به سپاه را سرمایه‌ای ارزشمندی دانست که باعث رشد و تعالی این نیروی پرتوان و قدرتمند در عرصه مختلف شده است.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است