Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: معاون عملیات امداد و نجات از ریزش کوه و انسداد محور دهدز ـ لردگان خبر داد و گفت: ۷۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی شدند.

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات در ارتباط با ریزش کوه در خوزستان اظهار داشت: صبح امروز محور دهدز به لردگان حوالی تونل کارون ۴ به دلیل ریزش کوه دچار انسداد مسیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۷۰۰ حادثه دیده به علت این ریزش کوه امدادرسانی شده و اقدامات لازم جهت نجات جان این افراد انجام شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم این زن با خاکستر جسد شوهرش زیورآلات درست کرد !+عکس خودنمایی پکفا پیشرفته ترین جنگنده روسیه در آسمان + فیلم عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث معاون حادثه امدادرسانی عملیات امداد و نجات ریزش کوه عکس فیلم ایران اعدام رئیس حادثه تهران ارز دختر آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در پی درخواست کمک برای بیمار ۷۰ ساله‌ای که دچار علائم سکته مغزی شده بود، کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه دورک آقایان سجاد کیانی و رضا اسحاقی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای تکمیل درمان به بیمارستان لردگان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان