Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مکارم شیرازی در آیین بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی در شهر قم نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ابراز تاسف کرد و گفت باید از فضاهای ورزشی برای تبلیغ دین استفاده کنیم.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: طلاب و روحانیان نباید تبلیغ دین را محدود به منبر و مسجد کنند، بلکه باید از هر فرصت و مکانی برای انجام این کار مهم استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین پنجشنبه شب در آیین بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی در قم افزود: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از هر فرصتی برای ترویج معارف دینی و الهی در جامعه استفاده می کردند و مبلغان و روحانیون باید به این مهم توجه داشته باشند.

آیت الله مکارم شیرازی وظیفه طلاب و روحانیان را ترویج معارف دینی در جامعه عنوان کرد و افزود: اگر امیرالمومنین علی (ع) 25 سال خانه نشین نبودند، دریای عمیقی از علم و معرفت در اختیار انسان ها قرار می گرفت و با محدود کردن خطبه ها و بیانات ایشان چه ظلمی بر امت اسلامی رفت و چرا امروز نباید درس نهج البلاغه به عنوان یکی از دروس رسمی باشد.

وی با اشاره به حضور جمعی از بانوان در ورزشگاه ها بیان کرد: متاسفانه صحنه ها و فیلم های حضور زنان در ورزشگاه ها رسوایی به دنبال داشت و شما نمی توانید حضور زنان در ورزشگاه را کنترل کنید، در حالی که باید از فضاهای ورزشی برای تبلیغ دین استفاده کنیم.

این مرجع تقلید در پایان با بیان اینکه بحمدالله امروز افراد خیری به نام علامه طباطبایی مرکز قرآنی بنا کرده و مجلس باشکوهی را در مراسم سالگرد ایشان برگزار کرده اند، اظهار داشت: در قرآن کریم از کلمه تبلیغ و بلاغ بسیار استفاده شده است و باید تلاش کنیم تا با تبلیغ دین فضای جامعه را روشن کنیم.

آیین سی و هفتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی(ره) و ششمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم با حضور جمعی از علما و استادان حوزه های علمیه در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) این شهر برگزار شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)