Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@14:14:41 GMT

ربیعی: نوربخش نیمی از حقوقش را نمی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۶۸۹۳

ربیعی: نوربخش نیمی از حقوقش را نمی گرفت

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برشمردن ویژگی‌های بارز مدیریتی مرحوم نوربخش گفت: ‌مرحوم نوربخش حقوق هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی را به دوسوم ‌کاهش داد و خودش نیمی از حقوقش را نمی‌گرفت.
به گزارش صدای ایران، دکتر علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش با تسلیت درگذشت این دو مرحوم ‌در حادثه تصادف اظهار داشت: این دو عزیز همیشه با هم بودند و واقعا بنده خوب خدا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نحوه همکاری با مرحوم نوربخش و تاج‌الدین در سازمان تامین اجتماعی افزود: روزی که مرحوم نوربخش را برای همکاری دعوت کردم، وی نیز بعد از پذیرفتن مسئولیت خواستار همکاری تاج‌الدین به عنوان معاون پارلمانی این سازمان شد.
وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مرحوم تاج‌الدین را از سال 59 می‌شناسم، ادامه داد: این مرحوم را از زمانی که یک کارگر جوان و فعال در تشکل‌های کارگری بود می شناختم، وی مبارز قبل از انقلاب، جسور و متقی در اصفهان بود لذا از وی خواهش کردیم با همکاری داشته باشند.
وی با اشاره به سوابق مرحوم تاج الدین گفت: این مرحوم برادر شهید بود و بارها به جبهه رفته بود و هیچ‌گاه نشنیدم یک بار‌ درخواست مادی داشته باشد و با اینکه مدت‌ها در وزارتخانه می‌خوابید، یک بار هم به هتل نرفت و حتی در مهمان‌خانه این سازمان هم حضور نیافت.
ربیعی با بیان اینکه مرحوم نوربخش واقعا «تقی» بود، ادامه داد: بعد از انتصاب ‌حقوق هیئت مدیره تأمین اجتماعی را به دوسوم ‌کاهش داد و بیش از یک‌سوم حقوق قبلی خودش را حذف کرد.
وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نامه‌ مرحوم نوربخش به هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: مرحوم نوربخش در این نامه اعلام کرده بود که حقوق من زیاده و نصف آن را کم کنید.‌
ربیعی با بیان اینکه مرحوم نوربخش در اهدای هدیه از بیت‌المال بسیار وسواس داشت، گفت: روزی تعدادی میهمان به سازمان تامین اجتماعی آمده بودند، مرحوم نوربخش با هزینه شخصی برای آنها به عنوان هدیه کیف تهیه کرده بود و معتقد بود نباید از پول بیت‌المال هدیه داده شود.
وی با بیان اینکه مرحوم نوربخش فقط یک ماشین و آپارتمان دارد، گفت: با اینکه این مرحوم رئیس انجمن ارتوپدی ایران بود و می‌توانست با درآمد پزشکی‌اش ‌ماهی 300 میلیون درآمد داشته باشد، اما خدمت به مردم را برگزید و ‌یکشنبه‌ها شب به حرم عبدالعظیم می‌رفت و بیماران را درمان می‌کرد.
وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مرحوم نوربخش در راه خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت، ادامه داد: ‌خدا شاهده ‌‌اربعین، عاشورا، جمعه و ... سر کار بود گاهی اوقات تا ساعت دوازده ‌شب سر کار می ماند و امور مردم را انجام می داد.
وی با بیان اینکه مرحوم نوربخش چهره‌ای پاک و شریف داشت و بابت از دست دادن ‌چنین مدیرانی واقعا متاسف هستم، گفت: ‌نوربخش بارها ‌به جبهه اعزام شده بود و ‌شأن نوربخش این نبود که در یک بستر عادی فوت کند.
وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تسلیت مجدد به خانواده این مرحوم گفت: جامعه کارگری قدردان این دو عزیز هستند و امروز جامعه بازنشستگی قدردان ‌و عزاداران هستند و ‌از شما مردم استان گلستان ‌که به مراسم تشییع آمدید نهایت تشکر را دارم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ربیعی نوربخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن پس از شکست مقابل تراکتور در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و درباره مسائل فنی و حاشیه‌ای مسابقه به صحبت پرداخت.

محمد ربیعی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی فوت هوادار تراکتور را به مردم تبریز و جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گویم، واقعا ناراحت شدم روحشان شاد باشد.

سرمربی ذوب آهن درباره شرایط مسابقه گفت: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم، ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم ولی در پنالتی‌ها بیش از هرچیز شانس مهم است و دقت ضربات هم اهمیت دارد، تیم ما در طول فصل تا الان ۲ پنالتی زده بود که هر دو را خراب کردیم، مقابل ملوان و آلومینیوم این اتفاق افتاد و کمبود پنالتی‌زن داریم.

او ادامه داد: هر ۳ بازی تراکتور و ذوب‌آهن در فصل جاری خوب بود، بچه ها زحمت کشیدند و شرایط ویژه ای داشتیم، ما در دو سه هفته اخیر با ترافیک سنگین بازی رو به رو بودیم، در مسیر بازی و ریکاوری بودیم.

او درباره شرایط تیمی ذوب آهن گفت: شرایط ویژه‌ای داشتیم و در ۳-۲ هفته اخیر با ترافیک سنگین بازی‌ها روبه رو بودیم. از روند تیم راضی هستم و با دریافت گل روند بازی را تغییر دادیم. البته در ابتدای وقت اضافه دوم دو موقعیت داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: در ابتدای وقت اضافه یک موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم بازی به سود ما برگردد، تراکتور تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای است و قسمت ما برد نبوده است، با توجه به اینکه لیاقت این را داشتیم به مراحل بالاتر جام حذفی برویم قسمت نبود که این اتفاق بیفتد، شنیدم که فرزند هوادار مرحوم تراکتور در ورزشگاه بوده است و خیلی از این پیروزی خوشحال شده است، شاید این اتفاق هم یک قسمتی از زندگی است که رخ داده، وظیفه ما در فوتبال شادی مردم است.

ربیعی افزود: سه روز وقت داریم تا ریکاوری کنیم و آماده بازی بعدی شویم، تیم تراکتور از بازی قبلی تا این بازی از لحاظ مدل بازی تغییر کرد و همه توپ‌ها را از خط دفاعی بلند می‌زد و سعی می‌کرد با بازی بلند توپ را به فرارهای پشت دفاع برود یا برای توپ‌های سوم برنامه ریزی کند.

او در انتهای صحبت‌های خود گفت: ما از دقیقه 68 با تغییر آمدیم، گل زدیم و ادامه دادیم، مدل بازی در جام حذفی برای هر دو تیم احتیاط می‌آورد، چون این بازی باید برنده داشته باشد، گاهی ریسک می‌کنید و گاهی احتیاط می‌کنید، ما در نیمه اول دو بازیکنمان را از دست دادیم و مجبور شدیم تعویض اجباری کنیم، در اتفاقی نادر مهرداد رضایی بازیکن ما با داور برخورد کرد و مصدوم شد! البته تیم داوری عملکرد خوبی داشت و به صحنه‌ها نزدیک بود.

دیگر خبرها

  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد