Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@00:06:22 GMT

تصادف‌مدیرعامل‌تأمین‌اجتماعی‌عمدی‌نبود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۰۵۵

رئیس کل‌دادگستری استان گلستان درباره مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعتراف راننده نفتکش به عمدی بودن سانحه رانندگی منجر به فوت مدیرعامل تأمین اجتماعی گفت: این مسئله شدیداً تکذیب می‌شود و سانحه روز گذشته، یک تصادف اتفاقی بوده است. ناطقان: هادی هاشمیان در پاسخ به این سئوال که برخی مطالب در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه راننده نفتکش سانحه رانندگی روز گذشته در گرگان که منجر به فوت مدیرعامل تامین اجتماعی و معاون پارلمانی وی شد، اعتراف کرده این سانحه عمدی و هدف از آن شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است، اظهار کرد: این مسئله به شدت تکذیب می‌شود و حرف‌هایی است که برخی افراد و سایت‌های معاند نظام می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: تصادف منجر به فوت مرحوم نوربخش و تاج‌الدین، یک سانحه رانندگی اتفاقی بود.

هاشمیان در پاسخ به این سئوال که آیا خودروی مقصر در این حادثه مشخص شده است یا خیر افزود: حادثه روز گذشته واقع شده و امروز هم مراسم تشییع و خاکسپاری است؛ بنابراین باید منتظر نظر کارشناسی طی روزهای آینده باشیم.

سید محمدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی وی ، 24 آبان در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان، بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند. منبع: تسنیم برچسب ها: دادگستری گلستان ، نوربخش ، تصادف ، عمدی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دادگستری گلستان نوربخش تصادف عمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت

مسلم فائق نیا گفت: این حادثه عصر امروز بر اثر برخورد سواری "پارس" با خودرو "سوناتا" در کیلومتر ۸۰ غرب سبزوار در محدوده شهرستان "داورزن" روی داد.

وی تصریح کرد: پنج مصدوم این حادثه توسط کارشناسان اورژانس در محل به صورت سرپایی مداوا شده و سه مصدوم دیگر به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان سوانح و امداد سبزوار منتقل شدند.

تیم های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی با ۳۱ پایگاه عملیاتی و یک پایگاه اورژانس هوایی در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه هرگونه خدمات درمانی به بیماران و مصدومان حوادث مختلف با توجه به نوع حادثه به مردم شریف غرب خراسان رضوی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی درمرگنلر
  • فوت ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم
  • پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر
  • ریزش پل در تصادف کشتی در امریکا (+ عکس) / جو بایدن: نشانه ای از عمدی بودن وجود ندارد
  • ریزش پل در تصادف کشتی در امریکا / جو بایدن: نشانه ای از عمدی بودن وجود ندارد
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته