Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:26:13 GMT

 نوسانات برق بازار اهواز را به آتش کشید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۰۵۹

 نوسانات برق بازار اهواز را به آتش کشید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علی تراب پور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت 4 و 15 دقیقه صبح در بازار عبدالحمید اعلام حادثه شد، که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی به محل رفتند و عملیات خاموش کردن آتش را شروع کردند.

وی با اشاره به جزئیات حادثه بیان داشت: در این حادثه مغازه‌های مختلف که در 2 طرف خیابان بودند براثر نوسانات شبکه برق شهری دچار آتش‌سوزی شدند  که خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراب پور افزود: برای خاموش شدن کامل آتش و جلوگیری از تکرار حادثه عوامل شرکت برق تا فردای حادثه مشغول اصلاح شبکه شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: در این حادثه دو تا سه مغازه حدود 30 درصد جناس آن‌ها در آتش سوخت و یک پاساژ به‌طور کامل دچار دودزدگی شد.

انتهای پیام/م

حریق به جان بازار اهواز افتاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:نخستین حادثه ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درمنطقه شکاره ٢ شهرستان کارون رخ داد که بر اثر آن ۲ مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک خانم ۲۹ ساله مصدوم شدند. چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. 

وی ادامه داد:در سومین حادثه نیز که بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در کوی علوی اهواز رخ داد یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:تمامی مصدومان این حوادث به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد