Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:59:05 GMT

دستگاه قضایی درمجازات مفسدان اقتصادی جدی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۱۶۶

دستگاه قضایی درمجازات مفسدان اقتصادی جدی است

کرج - ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: محاکمه و مجازات مفسدان اقتصادی بیانگر عزم جدی دستگاه قضایی در مبارزه با اخلالگران نظم اقتصادی کشور است .

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: اعدام مفسدان اقتصادی نشانه عزم دستگاه قضایی در مقابله با زالو صفتان و فاسدانی است که امنیت اقتصادی را به خطر انداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از اقدام قوه قضائیه در مبارزه با اخلالگران اقتصادی کشور گفت: این نحوه عمل، اعتماد مردم را به دستگاه قضا بیشتر می کند و باید قوه قضاییه پرونده مرتبط با مفسدان سیستمی را به سرعت بررسی و اقدام لازم را انجام دهد.
خطیب جمعه کرج افزود: بررسی قاطعانه و بدون مصلحت اندیشی پرونده های مفاسد اقتصادی موجب می شود تا دشمنان هیچ گونه فرصت سوء استفاده نداشته باشند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: دستگاه قضایی نیز اقدامات موثری در خصوص دستگیری تعدادی از مسئولان و کارکنان متخلف دستگاه های اداری استان البرزداشتند که استمرار این گونه برخوردها مورد تاکید است ودر این زمینه به دستگاه قضایی خدا قوت می گوئیم.
وی تاکید کرد که دستگاه های اجرایی باید با تخلفات مالی با قاطعیت برخورد کنند و اگر تعللی صورت گیرد ناچاریم برای تنویر افکار عمومی مسائل را با مردم در میان بگذاریم.
** سیره حضرت امام حسن عسکری (ع ) در وحدت بین مسلمانان
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: وحدت بخشی بین مسلمانان از سیره و روش آن حضرت بود.
آیت الله حسینی همدانی به دوران حیات با برکت امام حسن عسکری (ع) پرداخت و افزود: دوران آن حضرت یکی از سخت ترین زمان ها از نظر سیاسی برای ائمه اطهار (ع ) محسوب می شود.
وی ادامه داد: درآن دوران شرایط سیاسی آنقدر سخت بود که امام حسن عسکری(ع ) موظف شده بود هر سه روز یک بار خود را به دستگاه حاکمه زمان معرفی کند.
امام جمعه کرج گفت: مخفی نگه داشتن ولادت با سعادت آقا امام زمان (عج) از چشم دشمنان در آن زمان از دیگر مسئولیت های سنگین امام حسن عسکری (ع ) بود.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی امام عسکری (ع ) وحدت بین مسلمانان را ترویج می داد و به شیعیان آموخت که
با برادران اهل سنت معاشرت داشته باشند.
خطیب جمعه کرج گفت: امام حسن عسکری (ع) چهار موضوع شامل نماز جماعت با اهل سنت ، حضور درتشیع جنازه ، حضور در مساجد و قبایل و عیادت از بیماران اهل سنت را به شیعیان آموزش دادند.
** وحدت مسلمانان موجب ظلم ستیزی می شود
خطیب جمعه کرج با اشاره به فرا رسیدن آغاز هفته وحدت بیان داشت: اتحاد بین مسلمانان آثار و برکات فراوانی دارد ضمن آنکه موجب ظلم ستیزی می شود.
آیت الله حسینی همدانی گفت: وقتی وحدت اسلامی شکل می گیرد، ظلم بر علیه اسلام از بین می رود و در سایه وحدت اسلامی است که می توان از اسلام دفاع کرد.
وی ادامه داد: وظیفه اولیه کشورهای اسلامی این است که در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی ید واحده باشند.
امام جمعه کرج گفت: دوازدهم ربیع الاول آغاز هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) به روایت اهل سنت است.
نماینده ولی فقیه در البرز بیان داشت: مهم ترین مسائله که همه مسلمانان باید نسبت به آن حساس باشند وحدت است زیرا امروز دشمنان برای اختلاف افکنی فعالیت می کنند.
وی گفت: استکبار به روش های مختلف تلاش می کند تا وحدت مسلمانان شکل نگیرد، برخی مواقع از حاکمان عربستان استفاده می کند تا خون مردم مسلمان یمن را بریزند.
وی افزود: گاهی تلاش می کنند ارتباط با رژیم صهیونیستی عادی سازی شود تا خون مسلمانان را پایمال کنند و گاهی از گروه هایی مانند شیعیان انگلیسی برای مانع تراشی بهره می گیرند تا اتحاد بین مسلمین شکل نگیرد.
آیت الله حسینی همدانی بیان داشت: وحدت مسلمانان به این معنا نیست که از عقاید خود دست برداریم بلکه باید نگذاریم دشمن از عقاید مسلمانان برای ضربه زدن به اصل اسلام استفاده کند.
** وظایف دوران غیبت امام عصر (عج ) را نباید فراموش کرد
خطیب جمعه کرج با اشاره به فرا رسیدن آغاز امامت حضرت قائم (عج) گفت: وظایف دوران غیبت امام عصر(عج ) را نباید فراموش کرد و با امام زمان (عج ) انس داشته باشیم.
وی ادامه داد: هر روز دقایقی را به امام عصر(عج ) اختصاص بدهیم و فاصله معنوی خود را با آن حضرت نزدیک کنیم .
** بسیج نقشه های شوم دشمنان را شکست داده است
خطیب جمعه کرج با اشاره به فرا رسیدن 29 آبان سالروز تاسیس بسیج گفت: این نیروی مردمی توانسته در همه زمان ها نقشه شوم دشمنان را ناکام بگذارد.
وی بیان داشت: آغاز هفته بسیج گرامی را می داریم و به همه بسیجیان که عنوان رسمی بسیج دارند و چه کسانی که با این فرهنگ زندگی می کنند، تبریک می گوییم.
وی ادامه داد: زمانی که امام (ره ) دستور تشکیل بسیج را صادر فرمودند این نهاد مردمی را مختص زمان خاص ندیدند زیرا بسیج را برای آِینده اسلام و تمدن اسلامی در نظر داشتند.
خطیب جمعه کرج گفت: امروز بسیج ، شجره طبیه ، درخت تناور، حدیث عشق، مکتب شاهدان مدرسه عشق ، میقات پابرهنگان و لشکرمخلص خدا ، حضرت امام(ره ) و رهبری است.
وی اظهار داشت: این نهاد انقلابی جایگاه بالایی دارد و در تمام صحنه های امدادی، اجتماعی و هر زمان که نیاز به حضور بوده به خوبی ایفای نقش کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: صیانت از انقلابی بودن و انقلابی ماندن و عمل کردن به ارزش های دینی از برنامه ها و اهداف بسیج است زیرا بسیج قدرتی است که سال هاست نقشه های شوم شیطان بزرگ را شکست داده است.
وی افزود: تفکر محکم بسیجی باعث شد تا روش های دشمنان در مقابله با ایران اسلامی و انقلاب تغییر کنند و به
روش هایی مانند مذاکره، یارگیری و نفوذ روی آوردند.
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: آنجا که بسیج اجازه ورود داشت، سلول های بنیادی، قدرت موشکی و بسیاری از عرصه ها رشد کرد اما در محیط زیست، خودرو سازی و غیره هنوز درجا می زنیم.
وی تاکید کرد که آنچه که امروز برای کشور مهلک است عافیت طلبی است و باید نقش بسیج احیا شود زیرا تا تفکر بسیجی در این کشور زنده است نظام و انقلاب زنده است.
** پرهیز از روحیه اصراف گرایی
خطیب جمعه کرج با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات ، فرهنگ مصرف گرایی را در جامعه ما ترویج دادند، گفت: این مردم در گذشته قانع و حسابدار بودند لیکن روحیه مصرف گرایی در جامعه گسترش یافته که این امر سبب روی آوردن مردم به روحیه اصراف می شود.
وی بر پرهیز از روحیه اصراف گرایی در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: باید ارزش های فرهنگی مانند روحیه قناعت را حفظ کنیم.
** بهانه دست دشمنان ندهیم
خطیب جمعه کرج با اشاره به سخنان اخیر برخی مسئولان کشور اظهار داشت: دراین شرایط حساس نباید سخنانی بر زبان آورد که سبب بهانه و سوء استفاده دشمنان شود.
وی بیان داشت : مسئولان باید رفع مشکلات اقتصادی ، بیکاری، معیشت و رکود را اولویت قرار دهند.
امام جمعه کرج گفت: نباید نظام اسلامی را در برابر دشمنان تضعیف کنیم و هیچ بهانه و سندی دست دشمن ندهیم .
وی بیان داشت : دراین شرایط حساس تمام گرک ها دندان تیز کرده اند و به ما تهمت می زنند و نباید دشمن را شاد کرد.
آیت الله حسینی همدانی افزود: نباید دولت را ناکارآمد جلوه داد زیرا آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی در ناکارآمد جلوه دادن ایران اسلامی دارند.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مفاسد اقتصادي دستگاه قضايي امام جمعه كرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم