Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:55:12 GMT

پیش به سوی امارات همراه با کاوه رضایی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۱۹۹

پیش به سوی امارات همراه با کاوه رضایی (عکس)

مهاجم ایرانی تیم کلوب بروژ بلژیک با ارائه نمایش‌های خوب به دنبال حضور در جام ملت‌های آسیا و درخشش با پیراهن تیم ملی ایران است.

به گزارش “ورزش سه” با تصمیم کارلوس کی‌روش در بازی با ترینیداد توباگو مهدی طارمی و سردار آزمون بر روی نیمکت قرار گرفتند تا راه برای درخشش کاوه رضایی باز شود و او را بعد از مدت‌ها در ترکیب ثابت تیم ملی ایران ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم کلوب بروژ که یکی از لژیونران گران قیمت ایران محسوب می‌شود اردوی قبل را به علت مصدومیت از دست داد تا برای این اردو و اثبات دوباره توانایی‌هایش انگیزه زیادی داشته باشد.

 


رضایی در جدال با ترینیداد در نوک حمله تیم ملی قرار گرفت و در طول ۹۰ دقیقه علی‌رغم فرصت‌های خوبی که داشت گلی به ثمر نرساند. او در همان دقایق اول نیمه اول به توجه به تاکتیک اصلی تیم ملی شوتی از پشت محوطه جریمه شلیک کرد که با واکنش دروازه‌بان حریف رو به رو شد. در ادامه وحید امیری سانتر دقیقی را به محوطه جریمه ارسال کرد که رضایی تنها یک قدم برای تبدیل آن به گل کم آورد. مهاجم شماره ۲۷ تیم ملی در نیمه دوم هم یک شوت زیبا و فنی به سمت دروازه فیلیپ ماروین روانه کرد که با بدشانس از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

 


کاوه رضایی که با تصمیم کی‌روش از لیست تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ خط خورد حالا به دنبال حضور ثابت در امارات و جام ملت‌های آسیاست تا با درخشش در آن حضور خود در تیم ملی را تا چندین سال تضمین کند.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

تیم ملی ایران کاوه رضایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همسر شهید دانشمند هسته‌ای به سیلی ایران به اسرائیل

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد پس از حمله انتقام جویانه ایران به اسرائیل در صفحه شخصی خود نوشت؛ 

اندازه تمام لحظات رفتن داریوش در این دوازده سال و... منتظر این اخبار بودم.
به خون‌های بیگناه ریخته‌تان سوگند که ما پیروزیم.

در جریان ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط رژیم صهیونیستی با همکاری سازمان منافقین، داریوش رضایی‌نژاد در اول مرداد ۱۳۹۰ در مقابل منزلش و در برابر چشمان همسر و دخترش به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • شلیک به قلب مهاجم
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • واکنش همسر شهید دانشمند هسته‌ای به سیلی ایران به اسرائیل
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • محسن رضایی: امشب پایان دوران بزن‌ درروی صهیونیست هاست
  • واکنش محسن رضایی به حمله تنبیهی ایران