Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی با حواشی مانند ورود زنان به ورزشگاه ها، به دنبال پرت کردن حواست مردم از گرانی های بازار و مشکلات اقتصادی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه 25 آبانماه اهواز، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیجی کسی است حواسش باشد که تا پایان در راه انقلاب باقی بماند و از قطار انقلاب پیاده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: بانوان بسیجی ورزشکار ما در عرصه های بین المللی با حجاب و هیبت حاضر می شوند.   امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: صراط مستقیم انقلاب یعنی خط امام (ره) که هرجا در این راه قدم برداشتیم، پیروز شدیم و هرجا از آن منحرف شدیم، به چاله افتادیم.   وی افزود: مشکلات اقتصادی امروز جامعه قابل حل است و می بینید که با تلاش های اخیر بانک مرکزی، ارز در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.   حجت الاسلام حاجتی گفت: برخی مذبوحانه تلاش می کنند حاکمیت و امام اسلامی را تضعیف کنند.   امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: نباید روی دیوار آمریکایی یادگاری نوشت که خاشقچی را به خاطر افشای پشت پرده شبکه فارسی زبان ضد انقلاب ایران اینترنشنال، به آن صورت فجیع می کشند.   وی افزود: این چه استدلال مسخره ای است که آن عزیز در مجلس می گوید حتی با تصویب FATF من و رئیس جمهور نمی توانیم تضمین دهیم که مشکلی حل شود اما می تواند یک بهانه را از آمریکا بگیرد.   حاجتی تصریح کرد: همین آقا با در اثر یک خطای بزرگ کشور را متهم به پولشویی می کند.   خطیب نماز جمعه اهواز خاطرنشان کرد: تروریست هایی که به رژه اهواز حمله کردند، در کشورهای اروپاپی مجری FATF هستند، چرا این قانون آنجا جلوی آنها را نگرفته است؟   وی افزود: متاسفانه برخی از کارگزاران ما قطعاً ساده لوح هستند و به خط امام (ره) اقتدا نمی کنند که اینگونه برای دوستی با دشمن در تلاش هستند.   حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: اروپایی ها با امروز و فردا کردن، وعده کانال مالی جدا از آمریکا دادند و رهبری نیز هشدار دادند اما اروپایی ها زمان را خریدند و ارز و سکه را به چند برابر رساندند تا مردم به خیابانها بیایند.   امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه آمریکا روبه افول است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها نتوانستند یک آتش را مهار کنند اما یک سردار سپاه ایران، آتش یک منطقه را خواباند.   وی افزود: برخی با حواشی مانند ورود زنان به ورزشگاه ها، به دنبال پرت کردن حواست مردم از گرانی های بازار و مشکلات اقتصادی هستند.   حاجتی تصریح کرد: نقشه های کسانی که گرایش به سازش با آمریکا دارند، بی پایه و اساس است و حتماً از این ملت تودهنی خواهند خورد.  

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه با انتقاد از ساسنور خطبه های نماز جمعه اهواز، عنوان کرد: برخی بیانات رهبری که در خطبه های نماز جمعه اهواز گفته می شوند نیز توسط صدا و سیمای خوزستان سانسور می شوند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتاری‌های ما در چه چیزی ریشه دارد؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یک حدیث از امام صادق علیه السلام است که حضرت می فرمایند «مَن اَصبَحَ و أَمسی وَالدُّنیا أَکبَرَ هَمِّهِ». کسی که صبح و شام کند و بیشتر همتش دنیا و پول و … بوده و به فکر نماز نباشد به سه تا مصیبت گرفتار می‌شود:

بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: حج امسال، حج برائت است

اول: «جعل الله الفقر بین عینیه»، خداوند فقر را مقابل دو چشمش می آورد.

دوم: قلبش پر از غم و غصه می شود.

سوم «شتّت عمله»، کارهایش پراکنده می شود. از این اداره به آن اداره. از این آسانسور به آن اسانسور. به هر دری که می زند نمی‌شود. ده سال است که اختلاف ملکی دارد. هنوز حل نشده. چرا ؟ چون به فکر دنیاست.

در ادامه امام صادق(ع) می‌فرمایند «مَن اَصبَحَ و أَمسی وَ الآخرة أَکبَرَ هَمِّهِ»، کسی که صبح و شام کند و بیشتر همتش آخرت باشد برنده است. مثل راننده تاکسی که اول ظهر کنار خیابان پارک می کند تا نماز اول وقت بخواند. با اینکه در آن ساعت اگر بخواهد مسافر ببرد. مسافر زیاد است و درآمدش هم زیاد است. اما با این حال تاکسی را نگه می‌دارد به مسجد می رود و نماز جماعتش را می خواند. بعد سوار می شود و مسافر می‌برد.

افرادی این چنین که مقید به نماز اول وقت هستند «جَعَلَ اللَّهُ الْغَنَاءَ فِی قَلْبِهِ» خداوند غنی و بی نیازی را در قلبشان قرار می‌دهد. یعنی چشمش سیر می‌شود.

همانند «اشیخ محمد حسین زاهد» که چیزی نداشت. اما هر وقت از او می پرسیدی حال شما چه طور است ؟ دو سه بار پشت سر هم می گفت: الحمدلله.

یک الحمدللهی می گفت مثل اینکه همه تهران برای اوست. حالا چیزی هم نداشت. دو اتاق اجاره کرده بود ماهی بیست تومان. گلیم هم زیر پایش بود.

مردم ریشه و علت گرفتاریشان را بفهمند. ریشه گرفتاری مردم این است که با خدا کاری ندارند.

منبع: بررسی گناهان کبیره در مواعظ ایت‌الله مجتهدی تهرانی، بوستان قرآن ،چاپ ششم ،1395 ، ص 44 و 45

منبع: ایسنا

انتهای پیام/



کد خبر: 1229865 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • گرفتاری‌های ما در چه چیزی ریشه دارد؟
  • اتفاقی که فقط در ایران نگرانی دارد؛ دلواپسان به دنبال وضع دوباره ممنوعیت؟
  • هشت نکته درباره سخنان دوم بانکی‌پور: حواس‌تان به سفره مردم خودمان باشد
  • 8 نکته درباره سخنان دوم بانکی پور: به جای سرک کشیدن به "تختخواب" دیگران ، حواس تان به "سفره" مردم خودمان باشد
  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ورود زنان باید ضابطه‌مند باشد/ ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟