Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@19:48:03 GMT

کریم انصاری فرد به فرشاد آقای گل رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۲۲۱

 کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی کشورمان که در این فصل به تیم باشگاهی ناتینگهام فارست انگلیس پیوسته، در دیدار برابر ترینیداد و توباگو تک گل تیم کشورمان را به ثمر رساند تا این دیدار با تک گل او به پایان برسد. انصاری فرد تا پیش از بازی دیروز، با ۱۷ گل به طور مشترک با رضا قوچان نژاد در رده هشتم برترین گلزنان بازی های ملی ایران قرار داشت اما تک گل او برابر ترینیداد و توباگو آمار گل هایش در تیم ملی را به عدد ۱۸ رساند تا در کنار فرشاد پیوس در رده هفتم جدول گلزنان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم انصاری فرد که در این بازی شصت و هفتمین بازی ملی خود را انجام داد، بهترین فرصت را برای دبل کردن در این بازی از دست داد. او که در سومین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر پرتغال، به زیبایی ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و تیم کشورمان را از شکست در این بازی نجات داد؛ در نیمه اول بازی برابر ترینیداد و توباگو، ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد اما کریم انصاری فرد این ضربه پنالتی را از دست داد.

کریم انصاری فرد در حالی در ۶۷ بازی ملی موفق به زدن ۱۸ گل شده است که فرشاد پیوس با نیمی از این تعداد بازی توانست به آمار ۱۸ گل برسد؛ پیوس ۳۳ بار برای تیم ملی کشورمان به میدان رفت.

انصاری فرد که در دومین بازی ملی برابر ایسلند توانست برای اولین بار در نقش یک گلزن ظاهر شود، با به ثمر رساندن یک گل دیگر می تواند یک رده در جدول برترین گلزنان تاریخ تیم ملی بالاتر رفته تا در کنار مرحوم غلامحسین مظلومی قرار گیرد.

منبع: وب سایت برنامه نود       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

بیشتر بخوانید
کریم بنزما: الاتحاد شبیه به رئال‌مادرید نیست!

این فوتبالیست ۳۶ ساله در این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۱۳ گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229238 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید