Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه‌های انگلیسی روز گذشته (پنجشنبه) برای استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) از فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به توافق رسیدند اما دروازه‌بان دانمارکی تیم فوتبال لسترسیتی همچنان نسبت به این فناوری شک و شبهاتی دارد.

کسپر اشمایکل که امشب (جمعه) تیم ملی فوتبال دانمارک در بازی با ولز در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا را همراهی خواهد کرد، در خصوص استفاده از VAR در مسابقات لیگ برتر انگلیس گفت: در جام جهانی با استفاده از همین فناوری تصمیماتی علیه ما - دانمارک - گرفته شد که یکی از آنها - پنالتی که داور به سود استرالیا گرفت - قطعاً درست نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به نظرم داوران نیاز به کمک دارند، اما آنها هنوز به درک استفاده از این فناوری نرسیده‌اند. به شخصه خیلی هوادار استفاده از VAR نیستم. پتانسیل‌هایی برای استفاده از این فناوری هست، اما با توجه به اتفاقاتی که در جام جهانی افتاد، من هنوز نسبت به استفاده از کمک‌داور ویدئویی متقاعد نشده‌ام.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آن‌ها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟