Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:53:53 GMT

طرح پلاک کوبی درختان لاهیجان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۳۳۱

طرح پلاک کوبی درختان لاهیجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ الناز قانع در گفت و گویی افزود: این طرح به منظور شناسنامه دار کردن درختان و ثبت اطلاعات هر درخت شامل گونه و قطر بن درخت، سن تقریبی، ارتفاع، آفت و سایر اطلاعات اجرا می شود.

وی بیان کرد: با اجرای ممیزی درختان و فضای سبز پارک ها و بوستان های لاهیجان اطلاعات لازم برای برنامه ریزی رسیدگی و بهبود فضای سبز لاهیجان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست واحد فضای سبز شهرداری لاهیجان گفت: طرح شناسنامه دار کردن و پلاک کوبی درختان به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی در راستای دسترسی آسان تر به اطلاعات مربوط به درختان در جهت حفظ، حراست و نگهداری از آنها در حال انجام می باشد.

وی افزود: لاهیجان یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور بوده که همه ساله میزبان گردشگران بسیاری می باشد که شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان برنامه هایی را برای حفظ و توسعه فضای سبز در دست اقدام دارند تا زیبایی های این شهر افزایش یابد.

وی از شهروندان و گردشگران خواست تا با مشارکت در حفظ و نگهداری درختان سطح شهر، علاوه بر ‌تشویق سایرین به حفظ فضای سبز، هرگونه تخلفی را در خصوص قطع درخت و آسب به فضای سبز شهری به اداره ارتباطات شهرداری با تلفن 137 اطلاع دهند.

قانع اضافه کرد: طرح پلاک کوبی درختان شهر لاهیجان از بلوار شهید مطهری و خیابان شهید رجایی آغاز شده و در سایر خیابانها و بوستان های شهر هم انجام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری فضای سبز قطر گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۶۰۰ سی‌سی قاچاق در لاهیجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ حمید محمدی‌نسب با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی و پایش نامحسوس برخی از اصناف، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک را در یک واحد صنفی مشاهده کردند، گفت: پس از بررسی و استعلامات صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت مورد نظر هوندا CBR ۶۰۰ سی‌سی بدون مدارک و قاچاق است.
فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف این موتورسیکلت و معرفی متهم ۳۸ ساله به مرجع قضائی خبر داد و گفت : کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت قاچاق را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز کار گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • توقیف ۶۰۰ سی‌سی قاچاق در لاهیجان