Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@11:24:59 GMT

توقف حرکت قطارها در مسیر کرمانشاه-ملایر

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۳۳۳

توقف حرکت قطارها در مسیر کرمانشاه-ملایر

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در این باره گفت: انجام برخی تست‌های جوشکاری ریل را علت توقف چند روزه تردد قطارها در مسیر کرمانشاه-ملایر می‌‌باشد.

 او در باره توقف حرکت قطارها در مسیر کرمانشاه-ملایر در چند روز اخیر گفت: مشکل خاصی در خط وجود ندارد و به خاطر انجام برخی مسائل فنی خط، تردد قطار در این مسیر متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با گذشت مدتی از بهره‌برداری خط، به خاطر ترددهای انجام شده بر روی آن، تست‌های جوشکاری ریل نیاز است که انجام این اقدامات فنی در همه مسیرها معمول است.

سالاری ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولین مربوطه صورت گرفته تست جوشکاری 16 هزار متر از ریل‌ها در نقاط مختلف باید انجام شود.

او افزود: با انجام این کار ظرف چند روز آینده تردد قطارها مجدد در این مسیر برقرار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون برنا مسیر کرمانشاه قطارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • پایان یک توقف طولانی؛ گاز ایران در مسیر پاکستان