Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی ایران عادت کرده تا با حریف‌های سطح پایین بازی کند تا بتواند خود را در رده بندی فیفا اول آسیا نگه دارد.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره بازی تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ترینیدادوتوباگو که با برتری یک بر صفر شاگردان کی‌روش همراه بود، اظهارداشت: حریفان تیم ملی مثل چند سال اخیر باز هم تیم‌های درجه چندم هستند و هیچ تغییری در شکل بازی تیم ملی ایران صورت نگرفته و این موضوع برای جام ملت‌ها نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در جام ملت‌های آسیا جای اشتباه نداریم و روندی که تیم ملی در پیش گرفته باوجود بازیکنان خوبی که در اختیار دارد اصلا روند خوبی نیست.

وی افزود: تیم ملی ایران نیاز به بازی‌هایی دارد تا مسابقات این تیم در جام ملت‌ها را شبیه سازی کند و حتی اگر بتوانیم با تیم‌های ژاپن و استرالیا یا تیم‌های دیگری مثل این‌ها بازی کنیم اتفاق بسیار خوبی است. ترینیداد و توباگو شبیه هیچ کدام از حریفان ایران در امارات نبود و نمی‌دانم چطور این حریف انتخاب شده است. به نظرم تیم ملی ایران عادت کرده تا با حریف‌های سطح پایین بازی کند تا بتواند خود را در رده بندی فیفا به عنوان تیم اول آسیا نگه دارد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در مورد حواشی پس از بازی دو تیم که منجر به درگیری دستیار کی‌روش و یکی از خبرنگاران شد خاطرنشان کرد: این اتفاق از زمان ورود کی‌روش کمابیش در فوتبال ایران اتفاق افتاده و این حواشی همیشه بوده است. به نظرم پس از این موضوع فقط وظیفه فدراسیون فوتبال است تا به عنوان یک کارفرما ورود کند و یکبار برای همیشه این حواشی را به پایان برساند.

آشوبی در پایان خاطرنشان کرد: هر مربی موظف است به رسانه‌ها قبل و بعد از هر بازی اطلاعات داده و مصاحبه کند و این موضوعی عادی در تمام جهان است. به نظرم این ضعف فدراسیون بوده که کی‌روش و دستیارانش به هر شکلی که می‌خواهند رفتار می‌کنند و کسی هم جلوی آنها را نمی‌گیرد. این رفتار از سرمربی تیم ملی که یک فرد حرفه‌ای است بعید بود و به نظرم باید این موضوع حل شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرزاد آشوبی کی روش تیم ملی ترینیدادوتوباگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ بحرین را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

جواد اصغری مقدم بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران که اکنون به عنوان سرمربی در لیگ برتر ایران فعالیت می‌کند در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا پرداخت و گفت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که در رقابت‌های آسیایی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و طبیعی است وقتی تیمی مثل ایران که به لحاظ فنی بهتر و قدرتمندتر باشد ممکن است در فاز دفاعی عملکرد ضعیف‌تری داشته باشند و فضاهای خالی زیادی در اختیار تیم حریف قرار بگیرد که البته نباید در دیدارهای حساس‌تر این اتفاق بیفتد. در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتیم اما در نیمه دوم تیم ایران به لحاظ شخصیتی توانست خودش را پیدا کند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی باید با احساس مسؤولیت بیشتری بازی کنند و همه حریفان را جدی بگیرند. به نظر می‌رسد در این بازی بچه‌های ما بحرین را دست کم گرفته بودند و در هر صورت هدف بردن و کسب ۳ امتیاز و صعود به مرحله بعد بود که به دست آمد. کادر فنی تیم ملی در بازی‌های آینده حتماً آنالیزها را انجام خواهند داد و نقاط ضعف را برطرف می‌کنند. در بازی‌های حذفی تیم‌ها قدرتمند تر هستند. در این ۲ بازی یک مقدار اشتباهات فردی زیاد بود که باید در بازی‌های مرحله حذفی کرد.

وی در خصوص احتمال تقابل ایران برابر ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی گفت: خوب است که زودتر به مصاف ژاپن برویم و این تیم را خیلی زود حذف کنیم. ژاپن تیم منظمی است که کیفیت خوبی دارد اما هیچوقت حریفی نیست که بتواند حرف خاصی برابر فوتسال ایران داشته باشد. پارسال بنا به دلایلی این تیم قهرمان شد اما پتانسیل تیم ایران به مراتب بهتر از ژاپن است. ما تیم ایران هستیم و از حریفان آسیایی ترس نداریم. هدف ما مسابقات جهانی است و هر بار که به مصاف ژاپن برویم باید به راحتی این تیم را شکست دهیم.

کد خبر 6083773

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم