Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا- نماينده ولي فقيه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: محاکمه و مجازات مفسدان اقتصادي بيانگر عزم جدي دستگاه قضايي در مبارزه با اخلالگران نظم اقتصادي کشور است .

به گزارش ايرنا، آيت الله سيد محمد مهدي حسيني همداني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه کرج افزود: اعدام مفسدان اقتصادي نشانه عزم دستگاه قضايي در مقابله با زالو صفتان و فاسداني است که امنيت اقتصادي را به خطر انداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با قدرداني از اقدام قوه قضائيه در مبارزه با اخلالگران اقتصادي کشور گفت: اين نحوه عمل، اعتماد مردم را به دستگاه قضا بيشتر مي کند و بايد قوه قضاييه پرونده مرتبط با مفسدان سيستمي را به سرعت بررسي و اقدام لازم را انجام دهد.
خطيب جمعه کرج افزود: بررسي قاطعانه و بدون مصلحت انديشي پرونده هاي مفاسد اقتصادي موجب مي شود تا دشمنان هيچ گونه فرصت سوء استفاده نداشته باشند.
آيت الله حسيني همداني گفت: دستگاه قضايي نيز اقدامات موثري در خصوص دستگيري تعدادي از مسئولان و کارکنان متخلف دستگاه هاي اداري استان البرزداشتند که استمرار اين گونه برخوردها مورد تاکيد است ودر اين زمينه به دستگاه قضايي خدا قوت مي گوئيم.
وي تاکيد کرد که دستگاه هاي اجرايي بايد با تخلفات مالي با قاطعيت برخورد کنند و اگر تعللي صورت گيرد ناچاريم براي تنوير افکار عمومي مسائل را با مردم در ميان بگذاريم.
** سيره حضرت امام حسن عسکري (ع ) در وحدت بين مسلمانان
نماينده ولي فقيه در استان البرز با تسليت سالروز شهادت امام حسن عسکري (ع) گفت: وحدت بخشي بين مسلمانان از سيره و روش آن حضرت بود.
آيت الله حسيني همداني به دوران حيات با برکت امام حسن عسکري (ع) پرداخت و افزود: دوران آن حضرت يکي از سخت ترين زمان ها از نظر سياسي براي ائمه اطهار (ع ) محسوب مي شود.
وي ادامه داد: درآن دوران شرايط سياسي آنقدر سخت بود که امام حسن عسکري(ع ) موظف شده بود هر سه روز يک بار خود را به دستگاه حاکمه زمان معرفي کند.
امام جمعه کرج گفت: مخفي نگه داشتن ولادت با سعادت آقا امام زمان (عج) از چشم دشمنان در آن زمان از ديگر مسئوليت هاي سنگين امام حسن عسکري (ع ) بود.
وي ادامه داد: در چنين شرايطي امام عسکري (ع ) وحدت بين مسلمانان را ترويج مي داد و به شيعيان آموخت که
با برادران اهل سنت معاشرت داشته باشند.
خطيب جمعه کرج گفت: امام حسن عسکري (ع) چهار موضوع شامل نماز جماعت با اهل سنت ، حضور درتشيع جنازه ، حضور در مساجد و قبايل و عيادت از بيماران اهل سنت را به شيعيان آموزش دادند.
** وحدت مسلمانان موجب ظلم ستيزي مي شود
خطيب جمعه کرج با اشاره به فرا رسيدن آغاز هفته وحدت بيان داشت: اتحاد بين مسلمانان آثار و برکات فراواني دارد ضمن آنکه موجب ظلم ستيزي مي شود.
آيت الله حسيني همداني گفت: وقتي وحدت اسلامي شکل مي گيرد، ظلم بر عليه اسلام از بين مي رود و در سايه وحدت اسلامي است که مي توان از اسلام دفاع کرد.
وي ادامه داد: وظيفه اوليه کشورهاي اسلامي اين است که در مقابل رژيم کودک کش صهيونيستي يد واحده باشند.
امام جمعه کرج گفت: دوازدهم ربيع الاول آغاز هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) به روايت اهل سنت است.
نماينده ولي فقيه در البرز بيان داشت: مهم ترين مسائله که همه مسلمانان بايد نسبت به آن حساس باشند وحدت است زيرا امروز دشمنان براي اختلاف افکني فعاليت مي کنند.
وي گفت: استکبار به روش هاي مختلف تلاش مي کند تا وحدت مسلمانان شکل نگيرد، برخي مواقع از حاکمان عربستان استفاده مي کند تا خون مردم مسلمان يمن را بريزند.
وي افزود: گاهي تلاش مي کنند ارتباط با رژيم صهيونيستي عادي سازي شود تا خون مسلمانان را پايمال کنند و گاهي از گروه هايي مانند شيعيان انگليسي براي مانع تراشي بهره مي گيرند تا اتحاد بين مسلمين شکل نگيرد.
آيت الله حسيني همداني بيان داشت: وحدت مسلمانان به اين معنا نيست که از عقايد خود دست برداريم بلکه بايد نگذاريم دشمن از عقايد مسلمانان براي ضربه زدن به اصل اسلام استفاده کند.
** وظايف دوران غيبت امام عصر (عج ) را نبايد فراموش کرد
خطيب جمعه کرج با اشاره به فرا رسيدن آغاز امامت حضرت قائم (عج) گفت: وظايف دوران غيبت امام عصر(عج ) را نبايد فراموش کرد و با امام زمان (عج ) انس داشته باشيم.
وي ادامه داد: هر روز دقايقي را به امام عصر(عج ) اختصاص بدهيم و فاصله معنوي خود را با آن حضرت نزديک کنيم .
** بسيج نقشه هاي شوم دشمنان را شکست داده است
خطيب جمعه کرج با اشاره به فرا رسيدن 29 آبان سالروز تاسيس بسيج گفت: اين نيروي مردمي توانسته در همه زمان ها نقشه شوم دشمنان را ناکام بگذارد.
وي بيان داشت: آغاز هفته بسيج گرامي را مي داريم و به همه بسيجيان که عنوان رسمي بسيج دارند و چه کساني که با اين فرهنگ زندگي مي کنند، تبريک مي گوييم.
وي ادامه داد: زماني که امام (ره ) دستور تشکيل بسيج را صادر فرمودند اين نهاد مردمي را مختص زمان خاص نديدند زيرا بسيج را براي آِينده اسلام و تمدن اسلامي در نظر داشتند.
خطيب جمعه کرج گفت: امروز بسيج ، شجره طبيه ، درخت تناور، حديث عشق، مکتب شاهدان مدرسه عشق ، ميقات پابرهنگان و لشکرمخلص خدا ، حضرت امام(ره ) و رهبري است.
وي اظهار داشت: اين نهاد انقلابي جايگاه بالايي دارد و در تمام صحنه هاي امدادي، اجتماعي و هر زمان که نياز به حضور بوده به خوبي ايفاي نقش کرده است.
نماينده ولي فقيه در استان البرز گفت: صيانت از انقلابي بودن و انقلابي ماندن و عمل کردن به ارزش هاي ديني از برنامه ها و اهداف بسيج است زيرا بسيج قدرتي است که سال هاست نقشه هاي شوم شيطان بزرگ را شکست داده است.
وي افزود: تفکر محکم بسيجي باعث شد تا روش هاي دشمنان در مقابله با ايران اسلامي و انقلاب تغيير کنند و به
روش هايي مانند مذاکره، يارگيري و نفوذ روي آوردند.
آيت الله حسيني همداني اظهار داشت: آنجا که بسيج اجازه ورود داشت، سلول هاي بنيادي، قدرت موشکي و بسياري از عرصه ها رشد کرد اما در محيط زيست، خودرو سازي و غيره هنوز درجا مي زنيم.
وي تاکيد کرد که آنچه که امروز براي کشور مهلک است عافيت طلبي است و بايد نقش بسيج احيا شود زيرا تا تفکر بسيجي در اين کشور زنده است نظام و انقلاب زنده است.
** پرهيز از روحيه اصراف گرايي
خطيب جمعه کرج با بيان اينکه دشمنان با تبليغات ، فرهنگ مصرف گرايي را در جامعه ما ترويج دادند، گفت: اين مردم در گذشته قانع و حسابدار بودند ليکن روحيه مصرف گرايي در جامعه گسترش يافته که اين امر سبب روي آوردن مردم به روحيه اصراف مي شود.
وي بر پرهيز از روحيه اصراف گرايي در جامعه اسلامي تاکيد کرد و گفت: بايد ارزش هاي فرهنگي مانند روحيه قناعت را حفظ کنيم.
** بهانه دست دشمنان ندهيم
خطيب جمعه کرج با اشاره به سخنان اخير برخي مسئولان کشور اظهار داشت: دراين شرايط حساس نبايد سخناني بر زبان آورد که سبب بهانه و سوء استفاده دشمنان شود.
وي بيان داشت : مسئولان بايد رفع مشکلات اقتصادي ، بيکاري، معيشت و رکود را اولويت قرار دهند.
امام جمعه کرج گفت: نبايد نظام اسلامي را در برابر دشمنان تضعيف کنيم و هيچ بهانه و سندي دست دشمن ندهيم .
وي بيان داشت : دراين شرايط حساس تمام گرک ها دندان تيز کرده اند و به ما تهمت مي زنند و نبايد دشمن را شاد کرد.
آيت الله حسيني همداني افزود: نبايد دولت را ناکارآمد جلوه داد زيرا آمريکا و رژيم صهيونيستي سعي در ناکارآمد جلوه دادن ايران اسلامي دارند.
7410/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود