Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آلمان از به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت اسرائیل امتناع می‌کند و مرکل نیز از رئیس جمهور رومانی خواسته است سفارتخانه این کشور را به قدس منتقل نکند.

پایگاه اینترنتی روزنامه جروزالم پست نوشت: در تلاش برای متوقف کردن دولت رومانی از انتقال سفارت خود به قدس، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان ماه آوریل با کلاوس یوهانیس، رئیس جمهور رومانی تماس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع غربی در این باره به جروزالم پست گفت: مرکل با رئیس جمهور رومانی برای توقف انتقال سفارت این کشور به قدس لابی کرده است. این منبع معتقد است مرکل از سایر سیاستمداران اروپایی نیز خواسته است تا مانع از انتقال سفارتخانه‌های کشور‌های اروپایی به قدس شوند.

«لیویو دراگنیا» عضو حزب حاکم سوسیال دموکرات رومانی ماه آوریل در گفتگو با شبکه «آنتنا ۳» از تصمیم کشورش برای آغاز روند انتقال سفارت از تل آویو به قدس خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه رومانی روز جمعه در ایمیلی برای روزنامه جروزالم پست نوشت: با توجه به سوال شما، وزارت امور خارجه نمی‌تواند درباره گفتگو‌ها بین آنگلا مرکل و رئیس جمهور رومانی اظهار نظر کند. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، به شما توصیه می‌کنیم با دفتر ریاست جمهوری تماس بگیرید. دفتر رئیس جمهور رومانی به این درخواست جروزالم پست پاسخ نداده است.

جروزالم پست در پایان نوشت: مرکل علاوه بر راه اندازی کمپینی نمایشی برای جلوگیری از انتقال سفارتخانه‌های اروپایی به قدس، در سفر خود به این شهر درخواست اسرائیل برای پیوستن به تحریم‌های آمریکا علیه ایران را رد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلمان رژیم صهیونیستی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است

 رئیس افتخاری بایرن مونیخ، معتقد است که آلونسو در بایرلورکوزن خواهد ماند.

طرفداری | اولی هونس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، مدعی شده است که احتمال ادامه حضور ژابی آلونسو به عنوان سرمربی بایرلورکوزن در فصل آینده بیشتر از جدایی او از این تیم است.

ژابی آلونسو در لورکوزن عملکردی شگفت‌انگیز داشته و این تیم را در مسیر قهرمانی بوندسلیگا و کنار زدن بایرن مونیخ قرار داده است. عملکرد این مربی جوان اسپانیایی توجه بسیاری را به خود جلب کرده و او به عنوان گزینه اصلی جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول در نظر گرفته می‌شود. بایرن مونیخ نیز خواهان به خدمت گرفتن آلونسو به عنوان سرمربی خود در فصل آینده است، اما هنوز هیچ نشانه‌ای از تصمیم نهایی آلونسو علی‌رغم ادعاهای متناقض وجود ندارد. اولی هونس اما در مورد آلونسو می‌گوید که جذب او در فصل آینده کار دشواری است.

کار بسیار دشواری خواهد بود، نمی‌خواهم بگویم احتمالا غیرممکن است. مشخصا می‌توانم ماندن او را در لورکوزن متصور شوم. آنطوری که من او را شناختم، او تمایل بیشتری به ادامه حضور در لورکوزن دارد چراکه نمی‌خواهد در حال حاضر این تیم را رها کند. او اکنون در باشگاهی کار می‌کند که در حال تبدیل شدن به قهرمان آلمان است.

آلونسو مدیون این باشگاه است و باشگاه نیز مدیون اوست. اگر او دو یا سه سال موفق دیگر داشته باشد، احتمالا خارج کردنش از آنجا آسان‌تر خواهد شد. دوست داریم او را جذب کنیم. اما اگر جوابی نگیریم، وظیفه‌ی مدیریت باشگاه خواهد بود که دنبال گزینه‌های آلترناتیو باشند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز
  • حماس همچنان به سادگی می‌تواند کنترل غزه را در دست بگیرد
  • ممانعت از انتشار ۸ میلیون تن آلاینده با تولید برق هسته‌ای
  • غرق شدن ۱۲ فلسطینی حین دریافت بسته‌های کمک ارسالی از آسمان
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بایدن: نشانه ای از عمدی بودن فرو ریختن پل شهر بالتیمور وجود ندارد
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • مادورو از تلاش برای ترور خود خبر داد